הקרב על הרדיו: מונו יועצי תוכן למכרז הרדיו האזורי בשרון

זהו אזור הזיכיון היחיד בו מתמודדות 2 קבוצות: רדיו 99 ו"רדיו עכשיו" ; תוצאות המכרז יפורסמו בעוד כחודש

התקדמות במכרזי גל ב' ל-6 תחנות רדיו אזוריות: ל"גלובס" נודע על מינויים של 4 יועצי תוכן למכרז על אזור הזיכיון של השרון, האזור היחיד בו מתמודדת יותר מקבוצה אחת. יאיר שטרן (לשעבר מנכ"ל הערוץ הראשון), צבי לידר (איש קול ישראל בעברו), איתן דנציג (עיתונאי) ודבורה פרקש (אשת רדיו) מונו לשמש כיועצי התוכן באזור בו פועלת כיום תחנת רדיו 99.

מהרשות השנייה נמסר בתגובה כי "הרשות אינה מגיבה בענייני מכרזי הרדיו".

כזכור, לפני כחודש הוגשו ההצעות ל-6 מכרזי הרדיו המוגדרים על-ידי הרשות השנייה כמכרזי גל ב' (לאחר שהסתיימו מכרזי גל א' שכללו גם הם 6 אזורי זיכיון).

רדיו 99 הפועל באזור השרון הוא היחיד אליו הוגשו שתי הצעות - האחת של "רדיו ללא הפסקה" שנמצאת בין השאר בבעלותם של דודי ויסמן ואלי עזור המפעילה כיום את התחנה לאחר שרכשה אותה מידי ארקדי גאידמק, והקבוצה השנייה היא "רדיו עכשיו", שמנוהלת על-ידי יואב צור, עורך רשת מקומוני "מעריב", ובבעלות משה מנו (40%), קבוצת אורגד (40%), צביקה שפירא (10%) וגרשון ירושלמי (10%).

מכרזי גל ב' מתבצעים באזורי הגליל והגולן (בבעלות קבוצת "רדיו ללא הפסקה"), העמקים (בבעלות קבוצת "רדיו קול רגע" של חיים הכט), עמק חפר (שם פועלת קבוצת "רדיו 90" שבבעלות משפחת אורגד), שפלת יהודה (שבבעלות דודו בן-בסט ושאול אלוביץ'), גוש דן (רדיו תל אביב) וכאמור השרון, שם פועלת כיום רדיו 99. מועצת הרשות השנייה, המכהנת כועדת המכרזים, תתכנס לדון בהצעות ולבחור את הזוכים. עם סיום הגשת ההצעות למכרז הבהירה המועצה כי בכוונתה לסיים את ההליך בתוך כחודשיים, קרי עוד כחודש מהיום.