12 שנים לאחר שהקימה את קטגוריית התה הקר, חברת ויסוצקי יוצאת מהקטגוריה ומוחקת את המותג אייס T. כך מסרה היום (א') החברה.
ויסוצקי היתה למעשה חלוצת התה הקר בארץ, כששיווקה לראשונה את המותג אייס T ב-1996. אחריה נכנסו לקטגוריה גם שתי ענקיות המשקאות, קבוצת קוקה-קולה עם המותג נסטי וחברת יפאורה-תבורי עם המותג ספרינג טי. עם זאת, פעילות המותג היתה הפסדית.
"אנחנו לא חברת משקאות. עשינו מהפיכה כשנכנסנו לתחום שאף אחד לא האמין בו. בעולם מותגי התה הקר המובילים משווקים על-ידי קבוצת קוקה-קולה העולמית או בקבוצת פפסי. בארץ היו לנו קשיים במערכת ההפצה. לחברות המשקאות יש גישה גם לנקודות המכירה בסופרמרקטים וגם למדפים בשוק הקר, ששם אין לנו שם מערכת הפצה וזה לא השטח הטבעי שלנו. ההפצה והמכירות גרמו לקשיים גדולים, ולכן החלטנו לקחת החלטה קשה, לצאת מהתחום ולהשאיר את תחום המשקאות לשחקנים בעולם הזה", מסביר מנכ"ל ויסוצקי, רוני ויינשטיין.
* קשה להחזיק מותג כזה?
"מאוד. אנחנו חברה שלא מתפשרת באיכות, ואנחנו מוצר לא זול. מעבר לכך, בעולם המשקאות צריך להשקיע הרבה כסף בשיווק, וכל זה ביחד גורם לכך שהפעילות לא רווחית".
בחברה טוענים עוד כי העובדה שמדפי המשקאות הקלים תפוסים כן טוענים בחברה כי בחודשים האחרונים היא ניסתה להתחבר לאחת מחברות המשקאות הגדולות לצורך פעילות המכירות וההפצה, ואולם המגעים לא צלחו.
ויינשטיין הדגיש היום כי החברה "בוחנת בארץ ובחו"ל כניסה לקטגוריות חדשות בתחום המזון, המותאמות למערכת ההפצה של החברה".
כפי שחשף "גלובס" לאחרונה, ויסוצקי מנהלת מגעים לרכישת אחזקתה של חברת יוניליוור בחברת בייגל אנד בייגל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.