תה קר

כתבות אחרונות

 

בעקבות סימני עובש: טמפו בריקול למשקאות תה קר של נסטי בטעם אפרסק

מדובר במשקה שנמכר בבקבוקי פלסטיק בנפח 500 מ"ל, המיובאים ע"י טמפו תחת המותג נסטי מתוצרת נסטלה • בחברה מציינים כי למעט מוצרים הנושאים סימון זה, אין כל פגם במוצרי נסטי, וכי מקור התקלה נבדק

מיכל רז-חיימוביץ' 30.12.2019
אייס טי ויסוצקי / צילום מסך מאתר החברה

הרגשתם טעם לוואי בויסוצקי אייס טי? החברה קראה לריקול

חשש לטעם לוואי בבקבוקי חליטת ויסוצקי ICE משקה תה ירוק טעם לימונית לואיזה באריזת 1.5 ליטר המיועד לשימוש עד 7/6/19 • הציבור מתבקש לא לצרוך את המוצר, ובמקביל החברה פועלת לאסוף את המוצר מנקודות המכירה

מיכל רז-חיימוביץ' 14.02.2019

השפעות הפיצול לא נעצרות: נסטי ירדה למקום ה-3 בקטגוריה

פיוז טי הולכת וכובשת את השוק עם נתח של 75%, וספרינג טי של יפאורה מחזיקה ב-13% ■ לפי טמפו, שהמותג נסטי עבר לידיה במארס ומאז ביטלה את הגרסה המוגזת והעלתה מחירים, דווקא נראית מגמת שיפור

שני מוזס 20.07.2017

מתיחות בין אסם לשופרסל על רקע קיפוח במבצעים למותג נסטי

בעוד רשתות אחרות קיבלו מחיר מבצע על נסטי לפני פסח, באסם סירבו להציע מבצע לשופרסל, ולכן ברשת שקלו לצמצם את מקומו של המותג על המדפים ■ בשופרסל ובאסם מכחישים: אין סכסוך מסחרי ■ מכירות נסטי ירדו ב-16% מתחילת השנה

אילנית חיות 05.05.2016

שוק התה הקר רותח: פיוז טי של קוקה-קולה גובר על נסטי

הקרב על קטגוריית התה הקר בין שתי הענקיות - קוקה-קולה ואסם-נסטלה - מסתיים לפי שעה בניצחון ביניים למותג פיוז טי של קוקה-קולה ■ יו"ר אסם-נסטלה, דן פרופר: "אנחנו בעיצומו של תהליך. נסטי יגיע רחוק וגבוה" ■ ניתוח מיוחד

אילנית חיות 27.06.2013

סערה בכוס תה: קוקה-קולה ואסם נלחמות על שוק התה הקר

גלובס" חושף: מהו הנשק הסודי של אסם-נסטלה בקרב מול קוקה-קולה בשוק התה הקר, וכמה שילמה קוקה-קולה לרשתות על תצוגת המותג החדש פיוז טי?

אילנית חיות וענת ביין-לובוביץ' 31.08.2012

מה מסתתר בקנקן? "גלובס" בודק מה יש במשקאות שאנו שותים

מכמויות סוכר גבוהות ועד חומרים משמרים, צבעי מאכל וחומצה זרחתית: "גלובס" בודק מה מכילים המשקאות שרובנו צורכים על בסיס קבוע - ומדרג אותם לפי רמת התועלת לגוף

יעל גרוס-אנגלנדר 29.03.2011

ויסוצקי יוצאת מקטגוריית התה הקר: מוחקת את המותג "אייס T"

החברה יוצאת מהקטגוריה לאחר שספגה בה הפסדים ולאחר שכשלו מגעיה להעביר את המכירות וההפצה לאחת מחברות המשקאות ; במקביל בוחנת בארץ ובחו"ל כניסה לקטגוריות חדשות בתחום המזון

אילנית חיות ‏ 01.03.2009