מותגי התקשורת בזק וסלקום - המושקעים ביותר בפרסום בשבוע החולף

סלקום השקיעה בשבוע שעבר כ-333 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-56 אלף דולר בפרסום באינטרנט, ואילו בזק השקיעה כ-304 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-95 אלף דולר בפרסום באינטרנט

פרסום OFFLINE

1. סלקום - 333,738 דולר - באמצעות גיתם BBDO.

2. בזק (אינטרנט) - 304,885 דולר - באמצעות אדלר-חומסקי&רשבסקי.

3. מקדונלד'ס - 281,016 דולר - באמצעות יהושע TBWA.

4. בנק מזרחי-טפחות - 243,027 דולר - באמצעות ראובני-פרידן.

5. תלמה - 231,334 דולר - באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

פרסום ONLINE

1. בזק (אינטרנט) - 95,537 דולר - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי.

2. yes - כ-81,710 דולר - באמצעות מקאן דיגיטל.

3. מזולה - 68,685 דולר - באמצעות מקאן דיגיטל.

4. מכללת תל-חי - 67,139 דולר - באמצעות JWT.

5. סלקום - 56,224 דולר - באמצעות מקאן דיגיטל.

* הנתונים מתייחסים לשבוע שבין התאריכים 26/02/09 - 20/02/09, כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.