פרסום OFFLINE 1. סלקום - 333,738 דולר - באמצעות גיתם BBDO.
2. בזק (אינטרנט) - 304,885 דולר - באמצעות אדלר-חומסקי&רשבסקי.
3. מקדונלד'ס - 281,016 דולר - באמצעות יהושע TBWA.
4. בנק מזרחי-טפחות - 243,027 דולר - באמצעות ראובני-פרידן.
5. תלמה - 231,334 דולר - באמצעות באומן-בר-ריבנאי.
פרסום ONLINE
1. בזק (אינטרנט) - 95,537 דולר - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי.
2. yes - כ-81,710 דולר - באמצעות מקאן דיגיטל.
3. מזולה - 68,685 דולר - באמצעות מקאן דיגיטל.
4. מכללת תל-חי - 67,139 דולר - באמצעות JWT.
5. סלקום - 56,224 דולר - באמצעות מקאן דיגיטל.
* הנתונים מתייחסים לשבוע שבין התאריכים 26/02/09 - 20/02/09, כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה.
** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.