HOT ו-yes לוחצות על ערוץ ספורט 5 להימנע משיתוף-פעולה עם פרטנר

פרטנר מנהלת מו"מ לרכישת תכנים מערוצי ספורט 5 במסגרת הקמת פלטפורמת הטלוויזיה העתידית שלה

חברת פרטנר וספורט5 מנהלות משא-ומתן לשיתוף-פעולה, במסגרתו ישודרו תכנים של ערוצי הספורט של ספורט5 בפלטפורמת התוכן החדשה של פרטנר - Orange time.

פרטנר מתכוונת להקים אתר ספורט ייעודי שיישב בתוך אתר התוכן שלה, בנוסף לסרטים, משחקים, מוסיקה ובלוגים. מדובר בהסכם יותר משמעותי ממה שקיים היום ושפורסם בכלי התקשורת, לפיו ישודרו באתר תקצירים מאירועי ספורט בינלאומיים, אלא בהכנסת ערוץ הספורט לפלטפורמה שמקימה פרטנר במסגרת כניסתה לעולם הטלוויזיה.

פרטנר תציע ללקוחות את הממיר עם חבילת התוכן האינטרנטית שכבר עלתה לאוויר, בה היא מתכוונת לשלב את ערוץ הספורט ותוכניות לילדים, , והיא תעשה זאת באמצעות שיתופי-פעולה או הפקות עצמאיות.

ערוצי ספורט5 הם נדבך מרכזי בעולם הטלוויזיה, ובלעדיהם ובלי ערוצי תוכן לילדים - קשה להרים פלטפורמת שידור שתתחרה ב-HOT וב-yes. זו הסיבה שספקיות הטלוויזיה הרב-ערוצית מפעילות לחצים על ערוץ הספורט, ומנסות למנוע את שיתוף-הפעולה הזה.

פרטנר, מצידה, נערכת בכל הכוח לכניסת שידורי ה-DTT Digital terrestrial television - טכנולוגית שידור חדשה שתאפשר לצרכן הישראלי לרכוש ממיר ייעודי במחיר חד-פעמי ולצפות בו ב-5 ערוצים ציבוריים. פרטנר תציע ללקוחות את הממיר עם חבילת התוכן האינטרנטית שכבר עלתה לאוויר, בה היא מתכוונת לשלב את ערוץ הספורט ותוכניות לילדים.

כזכור, פרטנר השיקה לפני כחודשיים את פעילות התוכן החדשה שלה, ולאחר מכן השיקה את פעילות האינטרנט והטלפוניה. האסטרטגיה העומדת מאחרוי שתי פעילויות אלה היא הפיכתה של החברה לספקית של שירותי תקשורת רחבים.

מפרטנר נמסר בתגובה: "פרטנר מרחיבה את היצע התוכניות באתר Orange time בתחום הספורט".

מערוץ הספורט נמסר בתגובה: "אנו עובדים שנים רבות עם חברות הכבלים והלוויין בשיתוף-פעולה הדדי ומלא, ושום לחץ אינו מופעל על-ידן בעניין זה".