החוזה הבא של אלווריון? לפי דיווחים בהודו החברה מועמדת לפרויקט מקומי

לפי דיווח בעיתון Business Standard, אלווריון מתמודדת מול חברה סינית ואמריקנית בפרויקט WiMAX של ספקית התקשורת BSNL ; ההכרעה תתקבל בשבוע הבא

האם אלווריון עומדת לזכות בחוזה WiMAX גדול בהודו? לפי דיווחים בתקשורת ההודית, אלווריון היא אחת משלוש המועמדות הסופיות, לצד Huawei הסינית ו-Telsima מארה"ב, לפרויקט ה-WiMAX של ספקית התקשורת BSNL. לפי הדיווחים, בשבוע הבא תתקבל ההחלטה על הזוכה. מאלווריון נמסר בתגובה כי כפי שהחברה הצהירה בעבר, יש לה פעילות בהודו, אך לא נמסרה תגובה בנוגע לפרויקט הספציפי של BSNL.

העיתון ההודי Business Standard מדווח מפי מקורות, ששתי חברות נוספות ניגשו למכרז - ZTE ואלקטל-לוסנט.

BSNL מתכננת פרישת רשת WiMAX כלל-ארצית בהודו, בהשקעה מתוכננת של למעלה ממיליארד דולר. הספקית ההודית כבר פרשה רשת WiMAX באזור Gujarat, והיא השתמשה אז בפתרונות של Soma האמריקנית. BSNL היא אחת מחברות התקשורת הגדולות ביותר בהודו, והיא מספקת שירותי תקשורת נייחת, ניידת וחיבור לאינטרנט.

שחקנית מרכזית

אלווריון מספקת מערכות תקשורת אלחוטיות בפס רחב, תוך התמקדות בטכנולוגיית ה-WiMAX. החברה נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה של תל-אביב, ושווי השוק שלה הוא 190 מיליון דולר.

עם פרסום הדו"חות הכספיים לשנת 2008, אמר נשיא ומנכ"ל אלווריון, צביקה פרידמן, ל"גלובס" כי שוק ה-WiMAX ימשיך לגדול ויגיע ל-3-4 מיליארד דולר בשנים הקרובות. הוא הוסיף שאלווריון תהיה אחת מהשחקנים המרכזיים שיישארו בתחום, וציין שכמו ב-2008, גם בשנת 2009 אלווריון מתמודדת על כ-10 פרויקטים גדולים, ולהערכתו היא תזכה בחלק מהם.