פתיחת העונה של "האח הגדול VIP" - הנצפית ביותר בריאליטי בישראל: הניבה רייטינג ממוצע של 35.1% ו-40% בשיא

בין הדמויות הבולטות בתוכנית: יוסי מילשטיין, שימי תבורי, מאיה בוסקילה ובן-זוגה לשעבר דודי מליץ, הדוגמנית עדי נוימן, האחיות פיק והמשורר ומבקר הספרות מנחם בן

למרות כל השמועות שקדמו לשידור תוכנית הפתיחה, ועל אף שבורסת השמות היתה נכונה וכל מי שאמרו שיופיע אכן הופיע - "האח הגדול VIP" של "קשת" בערוץ 2 זכה להיות פרק הבכורה של תוכנית ריאליטי שהניב את הרייטינג הגבוה ביותר אי פעם בישראל.

הרייטינג הממוצע של התוכנית עמד על 35.1% בקרב משקי בית יהודיים ו-863 אלף צופים פרטיים. ברגעי השיא של התוכנית נרשמו לתוכנית 40% צפייה. התוכנית "שומר מסך" עם אמנון לוי בערוץ 10 זכתה לכ-8% רייטינג.

אמש פתחו הוט ויס את ערוץ 20 לשידור. הערוץ המשדר במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע את הנעשה בבית האח הגדול. הערוץ נפתח למשך שלושה ימים בחינם. בתום שלושת הימים מחירו של הערוץ יעמוד על 8.90 שקלים לכל העונה.

הדמויות בתוכנית הן: יד ימינו של ארקדי גאידמק לשעבר, יוסי מילשטיין, הזמר שימי תבורי, הזמרת מאיה בוסקילה ובן זוגה לשעבר דודי מליץ, הדוגמנית עדי נוימן, המשורר ומבקר הספרות מנחם בן, כוכי מרדכי, שרונה ודניאלה פיק, קורין אלאל, אמיר פיי-גוטמן, גיא לובלצ'יק והמעצבת פנינה טורנה.

יש לציין כי התוכנית התקיימה בשידור חי תחת גשם שוטף כשחלק מהמשתתפים נכנסו לווילה כשהם נוטפי מים. בנוסף נרשמו מספר תקלות טכניות בהן נסיונות כושלים של ארז טל לפנות לדיירי הבית שלא צלחו ודלתות הבית שלא נפתחו בזמן.

האח הגדול
שימי תבורי צלם: עודד קרני
יוסי מילשטיין צלם: עודד קרני
צילום: עודד קרני