בניסיון להחזיר את הקהל ליציעי ה"טרגט סנטר" הודיעה הנהלת מינסוטה טימברוולבס כי 95% מכרטיסי המנוי שתציע למכירה בעונה הבאה יהיו במחירים מופחתים משמעותית ביחס לעונה הנוכחית (יתר המנויים יימכרו במחיר זהה לזה של העונה הנוכחית).
בסך הכל הודיעה קבוצת ה-NBA כי מחירי המנויים יופחתו בממוצע ב-18.2%. מחירי הכרטיסים ביציעים העליונים יופחתו ב-44.3%, ויותר מ-75% מסך כרטיסי המנוי יתומחרו עבור מחיר ממוצע של 35 דולר למשחק או פחות.
למי שחושש מהמשבר הכלכלי, מציעה הקבוצה דיל מעניין: כל אוהד שירכוש מנוי בתשעת החודשים הקרובים יקבל החזר מלא של הכסף ששילם עבור המנוי במידה ויפוטר מעבודתו במהלך שנת 2009.
למרות שהטי-וולבס נחשבים לאחת מהקבוצות המצליחות בליגה בשנים האחרונות, הם מכרו העונה כ-5,000 מנויים בלבד. ממוצע הקהל שמגיע העונה למשחקי הבית עומד על 14,165, נתון שמדרג את הקבוצה במקום ה-26 מתוך 30 הקבוצות בליגה מבחינת כמות קהל.
במינסוטה מודים כי הצפי הוא לסיים את העונה הנוכחית עם הפסד, אבל למרות זאת הם לא מתכוונים להלוות כסף מה-NBA. כזכור, הנהלת הליגה כי תקצה 175 מיליון דולר לטובת הלוואות לקבוצות הליגה שמתקשות להתמודד עם המשבר. "מעולם לא לווינו כסף מה-NBA, ואם נצטרך לעשות את זה כי לא תהיה ברירה, אז אני אעדיף לעשות את זה דרך הבנקים המקומיים. אני מעדיף ללכת לבנקים בעיר ולדבר פנים אל פנים עם האנשים שאני מכיר", אמר הבעלים של הקבוצה, גלן טיילור.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.