חברת ברעם פרסום מקורי מעלה קיר פרסום חדש ברחוב אבן-גבירול בתל-אביב. גודל הקיר הוא 140 מ"ר. בקיר החדש תפרסם חברת UMI את שברולט טראוורס החדשה בעלות קמפיין של 300 אלף דולר לחודש.
בכך מגיע ל-4 מספר הקירות של החברה ברחוב אבן-גבירול בתל-אביב. במקביל לקיר החדש מעלה חברת ברעם השבוע עוד 6 שלטים חדשים על קירות בירושלים וברחבי תל-אביב (בגני-התערוכה ובאבן-גבירול), בהיקף כולל של מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.