עומר ויזל הוא בנו של אסף ויזל, גם הוא מבעלי השליטה בקבוצת האופנה הציבורית
ברעם, שהחזיקה בזיכיון הפרסום וויתרה עליו, זכתה במכרז ותחזיק בזכויות הפרסום בשדות התעופה למשך 7 שנים
הרייטינג, הבטיחות בדרכים, האגו של הלקוחות והקיר במחלף ההלכה ■ גיא ברעם מאמין בשלטי החוצות, ועכשיו יותר מתמיד
אמנת חתמה על הסכם למכירת מלוא החזקותיה (44%) בברעם פרסום מקורי תמורת 6 מיליון שקל, וברעם גם תחלק לה דיבידנד של כ-7 מיליון שקל
ברעם: לצד הגידול החיובי בנתוני החשיפה לפרסום, מחיר הזיכיון עלה באופן משמעותי ללא יכולת שלנו להצמיד את מחירי הפרסום לעלייה
מאז ש-3 המועמדות התבקשו להגיש הצעות משופרות כדי שההכרעה תתקבל תוך ימים ספורים - עבר כבר חודש, ותשובה טרם ניתנה ■ לדן אין פרסום באוטובוסים כבר שנתיים - אובדן הכנסות שמוערך ב-6 מיליון שקל בשנה
לרכבת יש היסטוריה של הסתבכויות במכרזי פרסום ■ גם חברת האוטובוסים דן מפרסמת מכרז לאחר תקופה ארוכה ללא פרסום כלל
איזי לייף: "העברנו תקציב-עתק לקמפיין שנכשל, ואנו בודקים את אחריות מנהל חברת הפרסום"
בדוחות אמגון, המחזיקה בברעם פרסום מקורי לצד גיא ברעם, צוין כי "ב-2014 ברעם נקטה צעדי שיווק, פיתוח והרחבת שירותים, שדרוג טכנולוגי, התייעלות והתנעת מיזמים, שבזכותם השיגה רווחיות משמעותית"
מנהל מגה מבשרת: "אנשים קונים מכל הבא ליד, מצטיידים בכל מה שאפשר; יש טראומה מהשנה שעברה" ■ חברת ברעם פרסום מקורי הורידה את כל שילוט החוצות שלה, שלא נועד לעמוד ברוח של יותר מ-130 קמ"ש
ברעם פרסום מקורי זכתה מחדש במכרז של רשות שדות התעופה על הזיכיון לפרסום בשדות התעופה ובמעברי הגבול ב-9 השנים הקרובות
זאת לאחר שברעם פרסום מקורי הודיעה כי לא תמשיך לנהל את הפרסום ברכבת ישראל, ולאחר שני תהליכי "קול קורא" נוספים שפרסמה הרכבת
תנאי המכרז החדשים שפרסמה הרכבת הוקלו משמעותית לעומת המכרז הקודם שנערך לפני שנתיים, שבו זכתה חברת ברעם פרסום מקורי
זאת אחרי שנתיים בלבד ■ עפ"י החוזה, החברה יכולה הייתה להחזיק בזיכיון הפרסום ברכבת עד 10 שנים ■ ברכבת שוקלים אם לצאת למכרז חדש
חברת חוצות זהב משיקה מערכת פריסות שלטים אינטראקטיבית, ואילו חברת ברעם פרסום מקורי משיקה מחלקת פרימיום תחת השם "ברעם EXTRA"
גיא ברעם: הפרסום ייחשף ל-4 מיליון איש שפוקדים מדי יום את גוש דן
אלו"טהראל ויזלאירועים ומינוייםפוקס