הפרסומת הכי מדוברת ברשת: קמפיין סלקום ל"בית של המוסיקה הישראלית"

Twisted Fly: הקמפיין של סלקום ריכז בשבוע החולף 36% מהיקף השיחה ברשת על פרסומות

חברת סלקום מובילה השבוע את מדד הפרסומות המדוברות ברשת שעורכת עבור "גלובס" חברת Twisted Fly. מנתוני החברה עולה כי הפרסומת של סלקום שעלתה לרגל השקת פורטל המוסיקה הישראלית "הבית של המוסיקה הישראלית" חוללה 36% מהיקף השיחה על פרסומות ברשת.

אחריה, במקום השני, מדורגת פלאפון (HIGH SPEED GSM) שהצליחה להשתלב במקום השני בדירוג, עם 21% מהיקף השיחה תוך ימים ספורים ממועד עלייתה לאוויר. במקום השלישי בדירוג מופיעה חברת התקשורת בזק, עם 12% מהיקף השיחה.

שיר הנושא של הקמפיין לסלקום המחבר במילותיו שירים ישראלים רבים, היה מחולל השיחה העיקרי של השיחות על הקמפיין ברשת. 80% מהפוסטים שהתייחסו לקמפיין, עסקו בו. הדיון נסב סביב האפשרויות השונות לאתר את השיר (43% מתוך סך הפוסטים על הקמפיין, 54% מסך הפוסטים על השיר של הקמפיין), ולהורידו כצלצול לסלולר, או כמוסיקה לסלולר ולנגנים אחרים.

30% מסך הפוסטים ו-38% מהפוסטים שעסקו בשיר, והתייחסו לביצוע הייחודי של השיר. 7% מסך הפוסטים ו-8% מהפוסטים שעסקו בשיר, התייחסו ישירות לשאלה האם אוהבים את השיר או לא. אם כי גם בעקיפין ניתן היה ללמוד על החיבה לשיר, בהתבסס על כמות התגובות שיצר, בייחוד באשר לאפשרויות השונות לאתרו.

פרט לשיר הנושא, הופיעה התייחסות כללית לקמפיין אם כי מדובר בהתייחסות מינורית של 20%. התגובות בהקשר זה, נחלקו בין אלו שציינו כי אהבו את הקמפיין (13% מתוך סך הפוסטים, ו-67% מתוך הפוסטים שעל הקמפיין), ובין אלו שלא הבינו על מה המהומה, בייחוד מהבחינה הקריאייטיבית - 7% מתוך סך הפוסטים, ו-33% מתוך הפוסטים שעל הקמפיין.

פרסומות