הפרסומות המדוברות

כתבות אחרונות

 
דביר בנדק בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך

התחרות בין הבנקים השתלטה על המסך, אבל עיקר השיח הוא סביב חברות התקשורת

ההחלטה של בזק לצאת מגבולות הטלוויזיה הובילה אותה החודש לראש מדד הפרסומות המדוברות • סלקום בחרו בפרזנטור שיודע לצחוק על עצמו, ובנק מזרחי טפחות הורידו את הכפפות

 

 

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2022
קמפיין הדיגיטל של דוריטוס

ההימור של דוריטוס השתלם, ולמרות האיום בחרם, השיח היה בעיקר חיובי

הקמפיינים הבולטים במדד הפרסומות המדוברות מזכירים שמשפחתיות מצליחה לגעת בצופים • קמפיין הדיגיטל של דוריטוס הצליח לעורר בחודש אחד שיח של שנה שלמה, ואילו רשתות השיווק ויקטורי ואלונית, שהפרסומות שלהן בדרך-כלל לא מייצרות שיח, זכו לאהדה

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2022
רותם סלע בקמפיין בנק דיסקונט / צילום: צילום מסך

האם כשהפרזנטורים מייצרים שיח ברשת, זה בהכרח מספיק למותג?

בשלושת הקמפיינים שהתברגו החודש במדד הפרסומות המדוברות מככבים פרזנטורים שהתפתח סביבם שיח ציבורי - אך לא תמיד לטובה • השיא נרשם במקרה של רותם סלע ודיסקונט, כאשר כמחצית מהשיח עסק בתביעה בינה לבין טורנדו והסרת תמונותיה בשלטי פרסום בערים חרדיות

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2022
נגה ארז בקמפיין אמדוקס / צילום: צילום מסך

כדי לגייס עובדים, צריך יותר מהברקה פרודית או פומפוזיות עשויה היטב

ענף ההייטק לא רק מאיים לפתות את עובדי ענף הפרסום לעבור לשורותיו, עכשיו הוא גם מעסיק אותם בתור מפרסם • כך התברג הקליפ של נגה ארז לאמדוקס במדד הפרסומות המדוברות, לצד הקמפיין של am:pm שעוקץ את ההייטקיסטים והנסיך על העדשה של קרולינה למקה

 

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2021
עידו רוזנבלום בקמפיין נביעות / צילום: צילום מסך

זה פשוט: קריאייטיב שנון ופרזנטור אהוב עם הומור עצמי מנצחים את הברייק

מדד הפרסומות המדוברות נפרד מטרנד מחזות הזמר, ומביא למרכז הברייק שני פרזנטורים שמככבים על המסך בהרבה גרסאות של עצמם – רותם סלע ועידו רוזנבלום • לצד זה בולט ההישג של אילנית ואלירז - לעורר שיח על מותג בקטגוריית הניקיון, שבדרך-כלל קשה לייצר בה תהודה

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2021
שני כהן לפנגו. ישמרו לה חסד מהמותג הקודם? / צילום: צילום מסך
ניתוח

ישירו לנו סולו: גם בטרנד המזמר יש מי שהתעלו על עצמם

מדד הפרסומות המדוברות מציג עוד חודש מוזיקלי בו השירים השתלטו לנו על הברייק וניסו להתעלות על הריגושים שהציגו בחודש הקודם • היו מי שהצליחו להתבלט בין המזמרים, כמו אופטיקנה עם עומר אדם וסקאזי, ששידרגו את הטרנד למסיבה יוקרתית

ענת ביין-לובוביץ' 30.08.2021
ספיר ברמן ונועה קירל בקמפיין yes / צילום: יח"צ אוהד רומנו

לא נפסיק לשיר בפרסומות, לפחות כל עוד זה משתלם לנו

הפסקת הפרסומות העכשווית מורכבת מהפקות מרשימות ומושקעות, שמתבצרות בז'אנר מחזות הזמר ומתקשות להיפרד ממנו - כך עולה מהדירוג החודשי של הפרסומות המדוברות • המקוריות מגיעה מהכיוון של קראנץ' ומרגי, שגם רשמו 1.6 מיליון צפיות באתגר הטיקטוק

 

ענת ביין-לובוביץ' 28.07.2021
יהודה לוי ונועה קירל בקמפיין פלאפון / צילום: יח"צ

למה פרסומאים כל-כך אוהבים להעיף את הטאלנטים שלהם באוויר

פרזנטורים מוכרים הם קיצור דרך משמעותי ליצירת שיח סביב פרסומת חדשה, אך כפי שמוכיח הדירוג החודשי של הפרסומות המדוברות, לא תמיד זה לטובת המותג • בצד האופטימי, מתברר שגם מוצר שנתפס מיושן יכול לייצר דיסרפשן

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2021
מתוך קמפיין אולטרסאונד ביתי- כללית / צילום: יוטיוב

הגזמה או חוסר רגישות: הקמפיינים שיוצרים עניין מהסיבות הלא נכונות

מדד הפרסומות המדוברות של גלובס מראה כי מגמת הקמפיינים שמעוררים סערה בשל חוסר רגישות חברתית ממשיכה, והפעם עם הפרסומת של קופת החולים • הפרסומות לחג השבועות לא עוררו עניין, גם בגלל מבצע "שומר החומות", אך אחת מהן רשמה יותר ממיליון צפיות ברשת

ענת ביין-לובוביץ' 31.05.2021
הפרסומת של ועדת הבחירות המרכזית. זכו לחיקוי בארץ נהדרת

מהבחירות לכנסת ועד נבחרת "נינג'ה ישראל": אלה הדרכים ליצור באזז ברשת

החודש שעבר, שהיה עמוס בקמפיינים, חיזק את הצורך לבלוט ברשת, למרות שבאופן יחסי השיח בה היה דל • הפרסומת של ועדת הבחירות המרכזית הובילה את מדד הפרסומות המדוברות, ואינטראקציות היו גם למהלך של פרטנר TV • ומי המצטיינים?

ענת ביין-לובוביץ' 25.04.2021
“מעבירים צד את הבושה”. שירה איסקוב כמודל חיקוי / צילום: גולי כהן + נור מדיה

על המפרסמים להפנים: נשים מתעניינות בעוד נושאים חוץ מבישול, איפור ולייקים

בתוך שלל הקמפיינים שעלו בחודש מרץ, בלט במדד הפרסומות המדוברות קמפיין "הבושה עוברת צד", עם תמונתה של שירה איסקוב על שלט חוצות ענק בנתיבי איילון • אילו עוד פרסומות בלטו, ולמה? שופטי המדד מנתחים

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2021
שקע, תקע וג'ין בורדו לחברת החשמל. קלילות לצד עודף מסרים / צילום: צילום מסך

זה קורה גם בקמפיינים: כשזוג נשוי ומשועמם מחליט לצרף זוג אחר

כוכבי "לא כולל שירות", ג'יין בורדו וישראל קטורזה כיכבו במדד הפרסומות המדוברות של חודש ינואר, אבל השיח שיצרו ברשתות לא היה בהכרח חיובי • מתי, אם בכלל, עבר המסר הפרסומי? • שופטי ושופטות המדד מנתחים, וב־Creative first החליטו שלא לבחור מצטיינים

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2021
מתוך קמפיין AM:PM. פרודיה על קרנבל השחיתות / צילום: יוטיוב

במקום אסקפיזם: פשטות, אותנטיות וזיכרונות ילדות בפרסומות המדוברות

למרות שניתן היה לצפות בתקופה זו לבריחה מהמציאות, שופטי מדד הפרסומות המדוברות של גלובס, זיהו דווקא געגוע למוכר וכמיהה נוסטלגית • מה הם חשבו על הבחירה בפרזנטורים?

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2021
נעמת. ההשקעה המינורית הוכיחה את עצמה / צילום: דניאל חנית
ניתוח

הקמפיין החברתי דל התקציב שיצר את הבאזז המשמעותי ביותר ברשת

מבצעי נובמבר הולידו לא מעט קמפיינים שדווקא לא באו לידי ביטוי במדד הפרסומות המדוברות של גלובס • מנגד, הטריק של שימוש בפרזנטורים מוכרים הצליח לעורר את השיח • ומעל כולם בלט הקמפיין של נעמת

ענת ביין לובוביץ' 12.12.2020
ישראל קטורזה כפרזנטור המסכות / צילום: לפ"ם

יולי-אוגוסט של קורונה: הפרסומות הציעו לנו תרבות אלטרנטיבית

נתוני מדד הפרסומות הזכורות והאהובות של גיאוקרטוגרפיה ו"גלובס" מאפשרים לראות כיצד התמודדו המפרסמים עם אתגרי התקופה בהיבטי חשיפה ואפקטיביות • גם בקיץ הזה חיפשנו את המזגן, וגם: משרד הבריאות משנה גישה •  אלי משולם, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מנתח

אלי משולם 04.09.2020
קמפיין סופר פארם / צילום מסך

מדד הפרסומות: סופר-פארם הזכורה, 9 מיליון האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של סלקום TV ושל 9 מיליון צמודות גם השבוע בשיעור האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2018

   1234567   

   נמצאו 109 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 7