איתי מקוב יקודם למספר 2 בסיטי ישראל

מקוב, שניהל עד לאחרונה את חטיבת בנקאות ההשקעות בסיטי בנק ישראל, מונה לעמוד בראש חטיבה חדשה אשר תנהל את תחום בנקאות ההשקעות ותחום הבנקאות העסקית

איתי מקוב מקודם למספר 2 בסיטי ישראל. מקוב, שניהל עד לאחרונה את חטיבת בנקאות ההשקעות בסיטי בנק ישראל, מונה לעמוד בראש חטיבה חדשה אשר תנהל את תחום בנקאות ההשקעות ותחום הבנקאות העסקית. שתי החטיבות מעניקות שירותים לחברות ולכן האיחוד ביניהן מאפשר להעניק ללקוחות כתובת אחת, שבה ירוכזו כל צורכי הלקוח.

חטיבת בנקאות ההשקעות של סיטי בישראל מטפלת בעסקאות מיזוגים ורכישות וממנפת את היותה חלק מבנק גלובלי כדי לספק פתרונות ללקוחות ישראלים המבקשים לגייס כספים בחו"ל. מקוב עומד בראש החטיבה מזה שלוש שנים. תחת ניהולו הובילה החטיבה עסקאות לטאואר, גזית, אקטימייז וגם את הגיוס האחרון של חברת חשמל בחו"ל. מקוב גם מעורב בהנפקה הקרובה שמתכנן משרד האוצר בחו"ל.

חטיבת הבנקאות העסקית של סיטי עובדת עם מרבית החברות הישראליות המובילות ועם חברות בינלאומיות הפועלות בישראל. בין השאר מעניקה החטיבה פתרונות בתחום ניהול מערך הכספים, סחר חוץ ומפעילה חדר עסקאות המספק גישה לשוקי מסחר בינ"ל. לאחרונה נפתחה גם פעילות חיתום.

מקוב (41), הנמצא בסיטי מאז 1995, הוא בנו של מנכ"ל טבע לשעבר ישראל מקוב והיה בעברו אנליסט מחקר על ישראל בלונדון עבור סלומון ברדרס (במסגרת סיטי). לאחר מכן עבד בסיטי ישראל בכמה תפקידים. בהשכלתו הוא רואה חשבון, בוגר MBA בקולומביה. סיטי בנק פועל בישראל משנת 2000, בישראל מועסקים 140 עובדים. מנכ"ל סיטי ישראל הוא ראלף שעיה.