חברת קנווד נכנסת לתחום המוצרים הגדולים ומשיקה תנורים וכיריים למטבח.
לרגל ההשקה יוצאת החברה בקמפיין בכיכובו של ישראל אהרוני, תחת הסלוגן "תנור קונים רק עם אהרוני", באמצעות משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין FCB ובהשקעה של כמיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.