גם בראשון וגם בשלישי: "האח הגדול VIP" מובילה את טבלת הרייטינג השבועית

במקום השלישי בטבלה השבועית מדורג הסרט של רשת "למה רמי עזב את ריטה", שהשיג רייטינג של 25.8% - פחות מהרייטינג שהשיג הסרט על ריטה ששודר בעבר בערוץ 2

בקרב על הריאליטי בימי שבת בערב - הן רשת והן ערוץ 10 מפסידים. הרייטינג שנרשם אמש (שבת) ל"מירוץ למיליון" של רשת עמד על 18.3% בקרב משקי-בית יהודיים (זאת לעומת 23.7% בפרק של ה"מירוץ למיליון" ששודר ביום חמישי). הרייטינג של "הישרדות" ששודרה אמש בערוץ 10 הסתכם ב-17.4% בקרב משקי-בית יהודיים.

שיבוץ שתי תוכניות הריאליטי, שהן למעשה תוכניות הדגל של רשת וערוץ 10, באותה שעה במוצאי-שבת פוגע בשתיהן. מנגד, נתוני הרייטינג של "האח הגדול VIP" של רשת ממשיכים להותיר אותה בראש הטבלה עם ממוצע של 31.3% שנרשם ביום שלישי האחרון, וממוצע נמוך בהרבה של 26.3% שנרשם ביום ראשון שעבר.

במקום השלישי בטבלה השבועית מדורג רמי קליינשטיין עם הסרט של רשת "למה רמי עזב את ריטה". אולי רמי עזב את ריטה, אבל הרייטינג שהשיג היה פחות משהשיג הסרט אודותיה והסתכם ב-25.8% בקרב משקי-בית יהודיים.

במקום הרביעי בטבלה מדורגת כאמור "המירוץ למיליון" ששודרה ביום חמישי, ואילו במקום החמישי מדורגת מהדורת החדשות של ערוץ 2 אשר רשמה באמצע השבוע האחרון ממוצע של 21% בקרב משקי-בית יהודיים.

בסך-הכל מיוצגת רשת בטבלת 10 התוכניות המובילות של השבוע עם 5 תוכניות, זאת לעומת 3 של קשת ו-2 של חברת החדשות של ערוץ 2.

רייטינג