חלמתם שהתמונה שלכם תהיה מרוחה על מגדל האמפייר סטייט? FunPhotoBox יכול להגשים את החלומות

וגם: בטוחים שביכולתכם להכות את השוק? האתר Kaching מאפשר לכם ליצור פורטפוליו פיננסי וירטואלי, במטרה להוכיח את יכולות ההשקעה שלכם

1. 15 דקות של תהילה

אם חלמתם להופיע פעם על שער המגזין LIFE או שהתמונה שלכם תהיה מרוחה על מגדלי האמפייר סטייט? אתר חדש מאפשר לכם לעשות את זה. כמעט. מה שצריך לעשות זה להעלות ב-FunPhotoBox תמונה שלכם, לבחור באפקט הרצוי, קרי הטמפלט עליהם אתם רוצים להופיע, לערוך את התמונה על גבי הרקע, ולשמור את התוצאות. את הרקע אפשר לבחור מתוך הטמפלטים הפופולריים ביותר או החדשים ביותר, כאשר בכל שבוע מוצעים באתר 4 טמפלטים חדשים. השירות הוא חינמי, ואינו מצריך התקנת תוכנה או ידע בעריכת קבצים. כמו-כן, הוא מאפשר בקלות להעלות את התמונה המעוצבת לאתרים חברתיים, כגון פייסבוק, מייספייס ו-Digg.

2. קופסת הלהיטים

הסטארט-אפ DropPlay השיק השבוע אתר חדש, שמאגד את אתר שיתוף קובצי הווידיאו YouTube ופייסבוק, לצד שירות המלצות בתחום המוזיקה. זאת במטרה להציע את הגרסה החינמית של iTune.

באתר יכולים משתמשים לחפש כל שיר שהם רוצים לשמוע, שמנוגן כסרטון של YouTube, לשמור שירים ולערוך פלייליסט של שירים. את אלו יכולים כמובן המשתמשים לחלוק עם החברים שלהם בפייסבוק, באמצעות אפליקציית פייסבוק Connect שנמצאת באתר, ולגלות מוזיקה חדשה באמצעותם. כן מציע האתר פיצ'רים שמציעים למשתמש מוזיקה בהתאם לטעמו האישי, בדומה למה שמציעות פנדורה ו-Last.fm. והמודל העסקי? כרגע אין.

3. משקיעים פופולריים

בטוחים שביכולתכם להכות את השוק? האתר Kaching מאפשר לגולשים ליצור פורטפוליו פיננסי וירטואלי, במטרה להוכיח את יכולות ההשקעה שלהם. היוזר יכול לראות מיהם הגולשים שמשיגים את התשואות הכי גבוהות, וכיצד הם הגיעו אליהן, ובדומה לטוויטר, לבחור מיהם המשתמשים שהוא רוצה לעקוב אחרי הפעילות שלהם. בעתיד, מקווים יזמי החברה, אלו שיזכו למוניטין טוב באתר, יוכלו למכור ייעוץ פיננסי מקוון, והחברה תקבל שיעור מסוים מסכום העסקה. אומנם לא מדובר ברעיון חדש, אבל כעת פותח האתר את ה-API שלו, במטרה לעודד מפתחים לפתח אפליקציות לאתר. בין משקיעי החברה נמצא למצוא את היזם והמשקיע מארק אנדרסן, מייסד נטסקייפ ואחד מהמשקיעים בטוויטר.

4. חדשות בתיבול אישי

שירות חדשות פרסונלי חדש הושק השבוע לכלל המשתמשים - באתר Veritocracy, במטרה לסייע לאינפורמציה טובה יותר למצוא את דרכה ליוזרים, כדברי החברה.

השירות שמוצע לחובבי החדשות מאפשר להם, לאחר שנרשמו לאתר, לחפש נושאים שמעניינים אותם, כגון אינטרנט או כלכלה, או לבחור מילות מפתח מסויימות, שעל פיהן יציע האתר תוכן רלבנטי. את התכנים הללו יכולים הגולשים לדרג או להוסיף להם תגובות, שישוקללו במערכת ההמלצות של האתר, במטרה לשפר את השירות שניתן לאותו יוזר, אך גם ללמוד מכך על הרגלי צריכת תוכן של כלל המשתמשים.