קשת משיקה מחדש את ערוץ המוזיקה 24 בהשקעה של 10 מיליון שקל

ההשקה המחודשת תלווה בפרויקט 24/7 - שידורים חיים ורצופים מאולפן שקוף בנמל ת"א ; לצורך מינוף ההשקה גייסה קשת למהלך את מרבית הטאלנטים שלה ; בקשת טוענים כי מאז רכישת הערוץ הוא הכפיל את נתוני הצפייה

כחודשיים וחצי לאחר שרכשה את ערוץ המוזיקה, זכיינית ערוץ 2 קשת יוצאת לדרך עם ערוץ 24 החדש ומגייסת רבים מהטאלנטים שלה לצורך כך. על-פי דיווחיה של קשת, ברבעון הקרוב יושקעו בערוץ 24 כ-10 מיליון שקל.

כזכור, לפני כחודשיים וחצי רכשה קשת 44% ממניות ערוץ המוזיקה. שאר המניות מצויות בידי קבוצת מימד שבשליטת זאב מוזס ואיל קן. בעקבות הרכישה מונה צביקה ליבליך לממל- מקום מנכ"ל ערוץ 24, זאת במקביל לתפקידו כסמנכ"ל השיווק של קשת.

היום (ב') אמר ליבליך כי "החזון של ערוץ 24 הוא לפנות לקהל רחב, תוך מתן ביטוי לכל סוגיה וגווניה השונים של המוזיקה הישראלית. אנו משיקים היום את הפרויקט הגדול ביותר בתולדות ערוץ 24, וברבעון הקרוב נשקיע כ-10 מיליון שקל. מדובר בהשקעה חסרת תקדים בתכני מוזיקה. אנו מאמינים כי השקעה זו תציב את הערוץ כאלטרנטיבה משמעותית בקרב הצופים, האמנים והמפרסמים.

"עד כה הערוצים הייעודיים כמעט ונכחדו תחת ההפסדים הנצברים, ערוצים ייעודיים אחרים כלל לא קמו מסיבות כלכליות. מקור ההכנסה היחיד של ערוץ כזה מושתת על פרסומות. אנו נעשה את המיט, כדי שערוץ ייעודי, ערוץ 24, יצליח לעמוד על רגליו".

כאמור, מחר (ג') יושק באופן רשמי מחדש הערוץ. ההשקה המחודשת תלווה בפרויקט 24/7 - שידורים חיים ורצופים במשך 24 יום, 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה מאולפן שקוף במתחם נמל תל-אביב, בהשתתפות זמרים ואנשי טלוויזיה. לצורך כך גייס הערוץ אמנים ואנשי טלוויזיה, בעיקר אלה הנמנים על הטאלנטים של קשת, ובהם אילנה דיין, עידו רוזנבלום, ארז טל ואסי עזר.

אורי סלעי, העורך הראשי של 24, אמר היום: "זכינו בהזדמנות נדירה להקים מחדש ערוץ מוזיקה, שכמעט ונסגר. אני מאמין כי מוזיקה ישראלית היא עדיין השיקוף הכי חזק ומשמעותי של החברה הישראלית. האתגר שלנו יהיה להצליח למשוך את הצופים החיוניים לקיומנו כערוץ מסחרי, ואת האמנים ולאפשר לערוץ 24 להיות בית לכולם. הכוונה היא להפוך להיות ערוץ מוזיקה עדכני שנוגע במוזיקה - ערוץ בו יהיו תכניות מכל הז'אנרים - וכזה שמחוייב בעיקר לעניין ולרגש, ערוץ שחייב להיהפך לרלוונטי וכמובן להמשיך בשימור ובטיפול ארכיון המוזיקה הישראלית".

בקשת, אשר אחראיים גם על יחסי הציבור של הערוץ, מציינים כי מאז הרכישה, הערוץ הכפיל את נתוני הצפייה שלו בימי חול, ואילו בסוף השבוע נרשמת עלייה של 125%. עוד מציינים בקשת כי הרבעון האחרון הוא הגבוה ביותר בערוץ מזה כ-3 שנים (מאז הרבעון השני של 2006).