דן תדמור, לשעבר מנכ"ל ערוץ המוזיקה 24, מונה למנכ"ל טלעד

בין תפקידיו הקודמים שימש תדמור כמנכ"ל ועורך ראשי בחברת "ידיעות שורות" - חברת הירחונים של קבוצת "ידיעות אחרונות" ; יחליף בתפקיד את רונדה אתר שמונתה לאחרונה למשנה ליו"ר דירקטוריון טלעד, משה גאון

חברת טלעד הודיעה היום (ג') על מינויו של דן תדמור למנכ"ל החברה. תדמור יחליף בתפקיד את רונדה אתר שמונתה לאחרונה למשנה פעיל ליו"ר דירקטוריון החברה, משה גאון.

תדמור (45) הינו בעל ניסיון רב במדיה הכתובה והטלוויזיונית. בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל ערוץ המוזיקה 24, במסגרתו היה אחראי על מגוון ההיבטים המסחריים, התוכניים, התפעוליים וההפקתיים של הערוץ.

בין תפקידיו הקודמים שימש תדמור כמנכ"ל ועורך ראשי בחברת "ידיעות שורות" - חברת הירחונים של קבוצת "ידיעות אחרונות", הכוללת את הירחונים "בלייזר", "מנטה", "ויוה פלוס" ועוד. בנוסף שימש תדמור כעורך ראשי משותף בחברת ידיעות תקשורת - רשת המקומונים של קבוצת "ידיעות אחרונות", וכן מילא מגוון תפקידי ניהול ועריכה בקבוצה.

משה גאון, יו"ר טלעד, בירך על בחירתו של המנכ"ל החדש ואמר כי "מינויו של דן תדמור - שהינו בעל ניסיון רב-שנים בתחום המדיה - לתפקיד המנכ"ל יאפשר לטלעד להמשיך ולפעול בתקופה הקרובה בשני אפיקים מרכזיים - פיתוח פעילות החברה בארץ ובחו"ל, לצד המשך ביסוס מעמדה כספק תוכן מוביל ואיכותי. אני מאחל לו ולנו הצלחה עם כניסתו לתפקיד, ובטוח כי בתמיכתה של המנכ"לית היוצאת והמשנה ליו"ר רונדה אתר, יוביל את החברה לשיאים חדשים".