שירותי בריאות כללית תבחר את משרד הפרסום שלה בעיקר על סמך בחינת מקצועיות. ל"גלובס" נודע כי הניקוד של המשרדים שהשתתפו במכרז הפרסום התחלק בצורה הבאה: 40% להצעה המסחרית ו-60% לבחינת המקצועיות. בכך מותירה שירותי בריאות כללית לעצמה מרחב תמרון רב בנוגע לבחירת הזוכה.
תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית התנהל ב-5 השנים האחרונות בעיקר במשרד הפרסום ראובני-פרידן, וחלק קטן ממנו במשרד הפרסום מקאן-אריקסון. התקציב הנלווה מותג הויטמינים "דרך חיים" טופל בשלמור-אבנון-עמיחי.
המכרז הנוכחי מכוון כולו למשרדי הפרסום הגדולים. הקופה פנתה במכתב ל-10 המשרדים הגדולים והזמינה אותם לרכוש את מסמכי המכרז. מסמכי המכרז עצמם אינם קובעים תנאי סף להשתתפות בו.
המועד האחרון להגשת הצעות למכרז הוא ב-20 לאפריל, וחלק מהמשרדים עדיין שוקלים אם בכוונתם להשתתף במכרז.
יצויין כי מבין 10 המשרדים הגדולים ישנם 3 משרדים שאינם יכולים להשתתף, מאחר שהם מטפלים בתקציבים מנוגדי אינטרסים: באומן-בר-ריבנאי, המטפל בתקציב קופת-חולים מכבי; גליקמן-נטלר-סמסונוב, המטפל בתקציב קופת חולים לאומית; ו-JWT המטפל בקופת-חולים מאוחדת.
עוד יצויין כי מבין 4 קופות-החולים, שירותי בריאות כללית היא המפרסמת הגדולה ביותר. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף התקציב של הקופה ב-2008 עמד על 14 מיליון שקל.
הפרסום של החברה בשנים האחרונות מתמקד בדמות האייקון המאויר "חמודי", שמשמש למעשה כפרזנטור של שרותי בריאות כללית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.