הדוגמנית-שחקנית ליאל דניר נבחרה כפרזנטורית של רשת ההנעלה GOYA תמורת הקמפיין קיבלה דניר סכום מדווח של 120 אלף שקל.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום לינדה כהן בהיקף של כ-300 אלף דולר. רשת GOYA נמצאת בבעלותו מאיר דניאל והיא מונה 5 סניפים. בשנה הקרובה היא צפויה לפתוח 3 חנויות נוספות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.