יודע לעשות באזז אמיתי

עונת "האח הגדול VIP" שהסתיימה היא עוד הצלחה מהסוג שרק קשת מצליחה לנפק

אבי ניר ודודי מליץ יכולים להיות מרוצים. אחד סיים עונה נוספת של ביצת הזהב המכונה "האח הגדול", והשני קיבל פרסום ופרס כספי, שאף אקס של מאיה בוסקילה מעולם לא זכה לו. אבל אם עבור מליץ מדובר, כנראה, בתהילה חולפת, שאולי תניב לו עוד כמה אייטמים במדורי הרכילות ויחסי ציבור למסעדה החדשה בבעלותו, עבור ניר מדובר בעוד הצלחה, מהסוג שרק קשת מצליחה לנפק.

קשת סוגרת את עונת "האח הגדול VIP" עם ממוצע רייטינג של 31.9% ו-806 אלף צופים. אלה נתונים שרחוקים מאוד מתוכניות הדגל של רשת וערוץ 10. אלו נתונים שמוכיחים פעם נוספת שבאזז אמיתי יודעים בינתיים לעשות רק בקשת.

אבל חוץ מנקודות רייטינג, הצליחה קשת להכניס לקופה גם קצת מזומנים, הישג לא מבוטל בתקופה הקשה שבה נתון שוק הטלוויזיה. ההכנסות מפרסומות לאורך העונה כולה מתקרבות על פי הערכות לכ-20 מיליון שקל ועבור "ברייק הזהב" שילמה נותנת החסות הראשית, בזק, כ-250 אלף שקל.

אבל ניר הוא לא מסוג האנשים שנח על זרי הדפנה. גם הוא יודע שלמרות ההצלחה, פרק הגמר רשם ירידה קלה ברייטינג לעומת פרק הגמר של העונה הראשונה, ושברחבי העולם הפורמט של "האח הגדול" נשחק ואיבד מכוחו ככל שחלפו העונות. עכשיו נותר לו להמשיך לסחוט את הלימון מחד, ולנסות למצוא את הבוננזה הבאה של קשת מאידך. *