ההיגיון ניצח: רשת תשדר את "המרוץ למיליון" פעם בשבוע - ביום חמישי בלבד

החל ממוצ"ש הקרובה תשדר רשת את "אחד נגד 100" ; "גלובס" פירסם בסוף השבוע כי בקרב על הרייטינג במוצ"ש "המרוץ למיליון" ניצחה את "הישרדות" בנקודות, אך התחרות קיזזה רייטינג מערוץ 10 ומרשת גם יחד

ההיגיון ניצח: זכיינית ערוץ 2 רשת תשיק את העונה החדשה של "אחד נגד 100" בימי שבת בשעה 21:00 החל מ-18.4, בעוד "המרוץ למיליון" תשודר בימי חמישי בלבד.

לפרוגרמינג של שבת תצטרף גם הדרמה המוערכת "סרוגים", ששודרה ב-yes.

מרשת נמסר כי "לקראת שלבי הגמר של 'המרוץ למיליון' ולאור נתוני הצפייה הגבוהים של ימי חמישי, הוחלט לשדרה ביום זה בלבד - תוך כדי התמקדות בפרקים מיוחדים ועשירים שימקסמו את הרייטינג הגבוה והפופולריות הרבה לה זוכה התוכנית".

בבדיקה שערך "גלובס" על נתנוי הרייטינג במוצ"ש עלה כי הרייטינג של "הישרדות איי הפנינה" - בין אם בשבת ובין אם ביום רביעי - אינו מתרומם, במיוחד בהשוואה לעונה הקודמת והמוצלחת. השידור של "המרוץ למיליון" בשבת לא פוגע פגיעה אנושה ב"הישרדות 2", אבל הרייטינג בהחלט רחוק מזה שציפו לו בערוץ 10.

מנגד, "המרוץ למיליון" רושמת ירידה של כ-30% ברייטינג הממוצע בשידור התוכנית בימי שבת: 24.3% בקרב משקי-בית יהודיים ו-580 אלף צופים פרטיים בחמישי, לעומת ממוצע של 16.9% ו-441 אלף צופים פרטיים בשבת.

"אחד מוריד לשני יד והשני מוריד לראשון רגל", מסכם זאת גורם בשוק הטלוויזיה. את הקרב הזה רשת לוקחת בנקודות, לא בנוק-אאוט. הרייטינג הממוצע הכולל של "המרוץ למיליון" עומד על 22.5%, והרייטינג הממוצע של "הישרדות" עומד על 18.5%.

ומה אומרים על זה ברשת היום? "ההתמודדות של 'המרוץ למיליון' ו'הישרדות' אחת מול השנייה היתה מעניינת. אנחנו שמחים כי 'המרוץ למיליון' בעונתה הראשונה ניצחה מותג חזק כמו 'הישרדות' מדי שבוע. ישנם הרבה צופי ריאליטי בישראל, אך מספרם אינו בלתי מוגבל, וזאת כפי שראינו בימי שבת בהן ניצחה 'המרוץי את יהישרדותי, אך לא מימשה את הפוטנציאל שבא לידי ביטוי במספרים הגבוהים במיוחד של ימי חמישי".