כותב טורים ב-Fox News פוטר לאחר שפרסם ביקורת על סרט - שהורד באופן לא חוקי

רוג'ר פרידמן פרסם טור ביקורת על הסרט X-Men Origins: Wolverine ; לא תוכן הביקורת הוא שגרם להדחתו של פרידמן, שאף טרח לציין כי הורדת הסרט היתה "קלה יותר מטיול בגשם", אלא העובדה שהסרט טרם יצא לאקרנים

רוג'ר פרידמן, המפרסם טור בענייני בידור באתר האינטרנט של רשת החדשות Fox News, הודח מתפקידו לאחר שפרסם בשבוע שעבר טור ביקורת על הסרט X-Men Origins: Wolverine.

לא תוכן הביקורת הוא שגרם להדחתו, אלא העובדה שהסרט טרם יצא לאקרנים. פרידמן, שהיה כנראה נלהב מדי במילוי תפקידו, הוריד את הסרט למחשבו בדרך לא חוקית.

כך ירדו לטמיון 10 שנות קריירה בפוקס-ניוז וביום שישי האחרון הוא פוטר מעבודתו. בטור הביקורת המדובר הוא אף טרח לציין כי הורדת הסרט הייתה "קלה יותר מטיול בגשם".

אולפני Fox המפיצה את הסרט, מיהרה להודיע כי עותק הסרט שבו צפה פרידמן הינו "גנוב ולא שלם" והסירה את טורו של פרידמן מאתר האינטרנט באמצעות פנייה לחברה-האחות, פוקס ניוז.

תאגיד התקשורת News Corp, בעל השליטה באולפני פוקס וברשת החדשות פוקס ניוז הצהיר כי "דעותיו של פרידמן אינן משקפות בשום אופן את דעותיה של ניוז קורפ, שהיא ממובילות המאבק בהפצה פירטית של תכנים בידוריים".

עלות הפקת הסרט מוערכת ב-100 מיליון דולר, ותאריך היציאה הרשמי שלו לאקרנים הוא 1 במאי. עותק של הסרט דלף לאינטרנט בשבוע שעבר, ונפתחה חקירת FBI כדי לגלות את האחראי.