יהודה בן-אסאייג עוזב את הפיננסים ועובר לנהל את אגף ביטוח חיים ובריאות במנורה מבטחים

בן-אסאייג ימונה במקומו של ירון דוויק שהודיע לאחרונה על פרישתו מהתפקיד ; מינויו של בן-אסאייג נעשה במסגרת כוונות לשינוי מבני בתחום החיסכון ארוך-הטווח בחברה, תחת ניהולו של מנכ"ל מבטחים החדשה, יעקב רוזן

יהודה בן אסאייג, מנהל מנורה מבטחים פיננסים, מתקדם וממונה לתפקיד משנה למנכ"ל ומנהל אגף ביטוח חיים ובריאות במנורה מבטחים, במקומו של ירון דוויק שהודיע לאחרונה על פרישתו מהתפקיד. כך נודע ל"גלובס".

מינויו של בן אסאייג נעשה במסגרת כוונות לשינוי מבני בתחום החיסכון ארוך הטווח בחברה תחת ניהולו של מנכ"ל מבטחים החדשה, יעקב רוזן.

קבוצת מנורה מבטחים פועלת זה זמן לשינוי מבני במסגרתו יאוחדו מערכי המכירות של פעילות ביטוח החיים של הקבוצה עם אלה של קרן הפנסיה שבבעלותה. בכוונת החברה ליצור מערך תפעול מאוחד בין שתי האופרציות הללו, כחלק מבניית מערך חיסכון לטווח ארוך - מערך הקיים במרבית קבוצות הביטוח הגדולות לטובת הפקת יתרונות סינרגטיים בין הפעילויות השונות בתחום החיסכון הפנסיוני.

בדו"חותיה הכספיים ל-2008 ציינה החברה כי תפעל בהקשר של ביטוח החיים והחיסכון לטווח ארוך, ל"מקסום הסינרגיה בין החטיבות השונות של הקבוצה למינוף מכירות חדשות בתחום". על-פי הערכות בשוק, דוויק יועד להיות מנהל המכירות והשיווק בתחום המכירות לטווח ארוך לאחר השינוי המבני.