בקשה לייצוגית ב-22 מיליון שקל נגד אל-על: שלחה SMS פרסומי לחברי הנוסע המתמיד

התובע מבקש לייצג את מאות אלפי חברי מועדון הנוסע המתמיד שהוטרדו באמצעות שיגור דברי פרסומת בניגוד לחוק ; לטענתו, אל-על מתעשרת על חשבונם כשהיא מנצלת את מכשירי הטלפון שלהם לעשיית פרסומת לעסקיה

לבית המשפט המחוזי בת"א הוגשה בקשה לאשר תביעה ייצוגית נגד חברת אל-על בהיקף של 22.5 מיליון שקל, בטענה כי מועדון "הנוסע המתמיד" של החברה שלח 3 הודעות טקסט (SMS), שכללו פרסומת, למכשיר הסלולרי של התובע ללא הסכמתו המפורשת.

זאת, בניגוד לתיקון בחוק התקשורת, שמטרתו למנוע הטרדה מצד גורמים מסחריים.

התובע, בנימין רובין, מבקש לייצג את מאות אלפי חברי מועדון "הנוסע המתמיד", שהוטרדו באמצעות שיגור דברי פרסומת בניגוד להוראות החוק.

לטענתו, אל-על מתעשרת על חשבונם, כשהיא מנצלת את מכשירי הטלפון שלהם לצורך עשיית פרסומת להרחבת עסקיה.

טרם התקבלה תגובת אל-על. (ת.א. 1449/09).