יורם ראב"ד, עוה"ד של שרון ולבני, נשכר לשמש כיועץ לדירקטוריון בנה"פ

ראב"ד משמש כיועץ לדירקטוריון הבנק יחד עם עו"ד רם כספי ; השניים השתתפו בישיבת הדירקטוריון אתמול ; ראב"ד עומד בראש משרד עורכי דין מסחרי ומקורב ליו"ר בנק הפועלים, דני דנקנר, אותו הוא מלווה מזה שנים

עו"ד יורם ראב"ד - ששימש כעורך הדין הצמוד של ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון, ובהמשך, של יו"ר קדימה, ציפי לבני, ערב הבחירות - נשכר לשמש יועץ לדירקטוריון בנק הפועלים - כך נודע ל"גלובס".

ראב"ד משמש כיועץ לדירקטוריון יחד עם עו"ד רם כספי. השניים השתתפו בישיבת הדירקטוריון של הבנק אתמול (א'). ראב"ד, העומד בראש משרד עורכי דין מסחרי - ראב"ד, מגריזו, בנקל - מקורב ליו"ר בנק הפועלים, דני דנקנר, ומלווה אותו מזה שנים.

ראב"ד ייצג את חברת תעשיות מלח שהיתה בשליטת דנקנר והחזיקה מניות בגרעין השליטה בבנק. במסגרת הרחבת שליטתה של אריסון בבנק בזמנו ורכישת מניות שותפיה, רכשה אריסון גם את מניות תעשיות מלח בבנק.

שירותיו של ראב"ד נשכרו באחרונה על רקע המאבק של הבנק ואריסון מול המפקח על הבנקים, רוני חזקיהו. החלטת הדירקטוריון אתמול לזמן את חזקיהו לפגישה עם חברי הדירקטוריון נסמכה על חוות-דעתם של כספי וראב"ד.

נודע כי אתמול בערב כבר הוציא הדירקטוריון מכתב לחזקיהו, ובו הוא מציע לו להגיע לפגישה עם חברי הדירקטוריון, בכדי להציג את השגותיו באופן מפורט.