איגוד השיווק בחר בעמית לבני, ראש אגף השיווק של אל-על , כאיש השיווק של אפריל 2009.
הבחירה התבצעה בשל השינוי שביצע לבני במכירות המקוונות של אל-על, שהתבטאו במהלכים שהביאו לגידול במכירות המקוונות של החברה, שהגיעו ב-2008 ל-230 מיליון שקל - פי 100 מהמכירות ב-2005.
המהלך הפך את אתר אל-על לאחד מערוצי המכירה העיקריים בחברה והביא להקטנת הוצאות המכר וההפצה ולשיפור ברווחיות, וכן יצר ממשק מסחרי ושיווקי ישיר עם הלקוחות. שיעור הגידול נמשך גם ב-2009, למרות המשבר הכלכלי.
לבני, בן 47, נשוי ואב ל-3 בנות, בעל תואר ראשון בכלכלה ומדעי המדינה ו-MBA בשיווק. בין תפקידיו הקודמים: סמנכ"ל בכיר בגיתם BBDO, ראש מחלקת אסטרטגיה ומחקר תקשורתי בצה"ל בדרגת אל"מ ומפקד סטי"ל בחיל הים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.