עוה"ד של מיקי אריסון הגיע לישראל כדי להתעדכן בפרטי הפרשה בבנק הפועלים

עו"ד ג'ים דובין הגיע לארץ ל-24 שעות כדי להתעדכן בפרטי הפרשה מול המפקח על הבנקים ; מיקי אריסון מחזיק כשליש מהחברה המשפחתית אריסון אחזקות, השולטת על אחזקות המשפחה בישראל

מיקי אריסון, אחיה של בעלת השליטה בבנק הפועלים , שרי אריסון, והמחזיק כשליש מאחזקות אריסון בבנק, מתחיל להראות נוכחות בפרשה האחרונה. על כך מעידה הגעתו של עוה"ד האמריקני של משפחת אריסון, עו"ד ג'ים דובין, שהגיע לכאן ל-24 שעות כדי להתעדכן בפרטי הפרשה מול המפקח על הבנקים.

דובין נחשב לאחד מעורכי הדין הגדולים באמריקה התאגידית. הוא ייצג את תד אריסון, אביה של שרי אריסון, מייצג אותה בארה"ב וגם את מיקי אריסון, אחיה, היו"ר והמנכ"ל של קרנבל קרוז, החברה המשפחתית המהווה את מרכז ועיקר ההון של המשפחה. מעמדו הבכיר של דובין הפך אותו למתווך גם בין האחות לאח בעניינים עסקיים ואישיים.

מיקי אריסון מחזיק כשליש מהחברה המשפחתית אריסון אחזקות, השולטת על אחזקות המשפחה בישראל. בכך הוא מחזיק למעשה שליש מחבילת השליטה בפועלים. עם זאת, בהסכם אישי בינו לבין אחותו, וגם בגלל מתיחות מתמשכת ביחסים שביניהם, מיקי איננו מתערב כלל בהחלטות הנוגעות לעסקי ישראל.

לפני למעלה ממחצית השנה ביקש מיקי אריסון למכור את חלקו באריסון אחזקות או את חלקו בבנק הפועלים. ככל הידוע קיים אריסון שיחות עם אנשי עסקים יהודים אמריקנים שביקשו לרכוש את חלקו בבנק, תוך תקווה שגם אריסון תיאות למכור להם חלק מגרעין השליטה שלה בבנק. אריסון דרשה מאחיה למכור את חלקו לה, ואף פנתה בעניין לנגיד ולמפקח על הבנקים. בינתיים העסקה מתעכבת.