אברטון שוברת שיאים

אחרי שהעפילה לגמר הגביע, חתמה הקבוצה האנגלית על עסקת שיא בתולדותיה - 30 מיליון ליש"ט ל-10 שנים עם חברת Kitbag. במסגרת ההסכם תשווק החברה את מוצרי המועדון בכל העולם

הפרמיירליג ממשיכה להראות כי היא מותג אטרקטיבי מאוד עבור חברות מסחריות, גם בימים של משבר כלכלי. אברטון מהפרמיירליג חתמה על ההסכם המסחרי הגדול בתולדותיה, כשסיכמה עם חברת ציוד הספורט Kitbag על הסכם חסות בסך 30 מיליון ליש"ט ל-10 שנים.

במסגרת ההסכם תהיה Kitbag אחראית על הפצת המוצרים של אברטון ומכירתם בכל העולם. החברה תיקח אחריות על כל נושא המיתוג של המועדון והחדרתו לשווקים בחו"ל, ובנוסף תקבל בלעדיות על מכירת מוצרי המרצ'נדייז של המועדון דרך החנויות הרשמיות באינטרנט.

אברטון, שתשחק בגמר הגביע האנגלי מול צ'לסי ב-30 במאי (העפלה ראשונה שלה לגמר מאז 1995), גם חתמה על חוזה חסות לחמש שנים עם החברה הצרפתית Le Cog Sportif . במסגרת ההסכם תספק החברה את כל ציוד הלבוש של המועדון. ההסכם מוערך ב-3 מיליון ליש"ט.

כחלק מהניסיון לשווק את המועדון מחוץ לבריטניה, תצא אברטון לסבב משחקים בארה"ב במסגרתו תשחק ב-29 ביולי מול קבוצת כוכבים מה-MLS. הקבוצה מדורגת במקום השישי בפרמיירליג.