פרשת הילדה רוז: מארי פיזם תישאר במעצר עד תום ההליכים

ביהמ"ש דחה את חלופת המעצר שהציעה עורכת דינה של פיזם, הנאשמת יחד עם בן-זוגה רוני רון ברצח בתה רוז ; פיזם שוהה במעצר מאז אוגוסט אשתקד, מחשש שתימלט מהארץ או שתשבש את הליכי החקירה

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

אחרי יותר מ-9 חודשים בהן שוהה מארי פיזם במעצר, בית המשפט המחוזי בפתח-תקווה החליט היום (ב') כי האם הנאשמת ברצח בתה תישאר במעצר עד תום ההליכים. בזאת דחו השופטים את חלופת המעצר השנייה שהציעה עורכת דינה של מארי, רויטל סוויד.

מארי פיזם נאשמת יחד עם רוני רון, בן-זוגה וסבה של רוז, ברצח בתה הקטנה שנעלמה לפני כשנה. על-פי כתב האישום, רוז בת ה-4 נרצחה וגופתה הושלכה במזוודה לנהר הירקון.

כתב אישום בגין רצח הוגש נגד השניים בספטמבר האחרון, זמן קצר לאחר מציאת הגופה, זאת לאחר מספר שבועות של חיפושים אינטנסיביים בירקון ובמקומות אחרים אחרי הילדה שהוגדרה כנעדרת.

בית המשפט דחה כבר בעבר את חלופת המעצר שהציעו סניגוריה של מארי פיזם. ההחלטה התקבלה בהמשך לתזכיר שהוגש לבית המשפט, הקובע כי יש סכנה כי פיזם תימלט למולדתה צרפת. בנוסף טענה הפרקליטות כי קיים חשש כי פיזם תשבש הליכי חקירה.

היום כאמור החליט בית המשפט שלא לקבל את חלופת המעצר השנייה שהוצעה, וקבע כי מארי תישאר במעצר עד תום ההליכים נגדה - או עד שתתקבל החלטה אחרת בעניינה.