ערוץ הספורט מאמץ את ספורט הנכים בישראל

הערוץ ילווה את הספורטאים הנכים עד לאולימפיאדת הנכים שתתקיים ב-2012 בלונדון, ויעניק חשיפה תקשורתית נרחבת בפלטפורמות השידור השונות שלו לתחרויות השונות בענפי ספורט הנכים

ערוץ הספורט מאמץ את ספורט הנכים בישראל, לקראת אולימפיאדת לונדון 2012. הערוץ יעניק חשיפה טלוויזיונית וסיקור נרחב לספורט הנכים, והערב (ב') יעביר בשידור ישיר את גמר גביע המדינה בכדורסל בכיסאות גלגלים.

הערוץ סיכם עם הנהלת התאחדות הישראלית לספורט הנכים על ליווי הספורטאים הנכים של ישראל כל הדרך לאולימפיאדת הנכים, שתתקיים כאמור בלונדון ב-2012, לאחר המשחקים האולימפיים.

ההתאחדות לספורט הנכים משמשת כארגון-הגג של כל ארגוני הנכים בישראל, ובהם ארגון נכי צה"ל, עמותת אתגרים, איל"ן וארגוני העיוורים.

במסגרת הסכם האימוץ, ערוץ הספורט יעניק חשיפה תקשורתית נרחבת בפלטפורמות השידור השונות שלו לתחרויות השונות בענפי ספורט הנכים.

יו"ר ההתאחדות הישראלית לספורט נכים, דני בן-אבו, אמר כי "ספורט הנכים קופח במשך שנים על-ידי הגורמים הממשלתיים בנושא התקצוב, וכעת אנו נמצאים בשיאו של המאבק לשוויון הזדמנויות בחברה הישראלית ולסיום הקיפוח והעוול שנעשה לספורטאינו, שבעיניי הם הספורטאים האמיתיים של ישראל. אנו מברכים את ערוץ הספורט על ההחלטה לסייע לנו בחשיפה התקשורתית של הספורטאים הנהדרים האלה, שמסמלים את ניצחון הרוח על מגבלות הגוף, ומשמשים מודל לחיקוי לציבור הנכים העצום שקיים לצערנו במדינה והשראה לכלל הציבור הישראלי".

מנכ"ל ערוץ הספורט, אבי בר, מסר: "אנחנו גאים ללוות את ספורט הנכים בישראל, לפחות עד אולימפיאדת 2012. ערוץ הספורט הוא הבית של כל הספורט והספורטאים בישראל, ומעתה זה כולל באופן מובהק גם את ספורט הנכים בארץ. אנו בערוץ הספורט רואים חשיבות עצומה במתן חשיפה ובמה לספורט הנכים. אנו מקווים שגם גופי שידור אחרים יילכו בעקבותינו ויעניקו חשיפה תקשורתית ראויה לציבור הנכים, לא רק בתחום הספורט".