זכיינית ערוץ 2 רשת מקדמת הפקות מקור: הדרמה "לחזור" חוזרת להפקה

בנוסף, "הכל דבש" נכנסת בימים אלה לשלב העריכה; "טקסי דרייבר" של יובל סגל, קו-פרודוקציה עם yes, נמצאת בעיצומם של צילומים; וצילומי העונה השנייה של "עד החתונה" יחלו בשבועות הקרובים

לאחר הקפאה של הפקות מתוכננות והתערבות של הרשות השנייה, זכיינית ערוץ 2 רשת מקדמת הפקות. היום (ב') הודיעה רשת כי הדרמה "לחזור" חוזרת להפקה ומצטרפת ל-5 דרמות נוספות הנמצאות בהפקה בזכיינית.

בימים האחרונים סוכם בין רשת לבין מפיק הסדרה "לחזור" על חזרתה להפקה, זאת לאחר שההכנות להפקת הסדרה נדחו לפני מספר חודשים בשל סיבות תקציביות. "לחזור" מגוללת את סיפורם של יוצאים בשאלה בין ירושלים לתל-אביב. העונה הראשונה תכלול 10 פרקים בבימויו של אופיר בביוף, על-פי תסריט של עידו דרור וגלית חוגי.

בנוסף, הסדרה "הכל דבש" מסיימת את צילומיה בימים אלה ונכנסת לשלב העריכה; "טקסי דרייבר" של יובל סגל, קו-פרודוקציה עם yes, נמצאת בעיצומם של צילומים; וצילומי העונה השנייה של "עד החתונה" עתידים להתחיל בשבועות הקרובים. כמו כן נמצאות בקדם-הפקה עונה שמינית ל"החיים זה לא הכל" של דניאל לפין ו"אחד העם 101".

קובי גל רדאי, מנהל הדרמה ברשת, מסר כי "רשת הובילה את תחום הדרמה בטלוויזיה מאז ומעולם, ולכן אני שמח להמשיך ולהוביל עשייה אינטנסיבית בתחום ולתת בית חם למיטב הכוחות היצירתיים הפועלים בארץ בתחום זה".