וודי אלן תובע 10 מיליון דולר מרשת אמריקן אפרל בגין שלטי חוצות בהם הוא מופיע כחרדי

החברה הנתבעת דורשת לזמן לעדות את אשתו לשעבר מיה פארו ואת אשתו בהווה, בטענה כי לאחר שהתגלה הרומן של אלן עם ביתו המאומצת בשנות ה-90 ירד שוויה של דמותו כמותג - ולכן הפיצוי שהוא מבקש מוגזם

במאי הקולנוע היהודי-אמריקני הנודע, חתן פרס האוסקר וודי אלן, תובע את מותג ההלבשה האתית "אמריקן אפרל" בגין שימוש ללא היתר בדמותו על שלטי חוצות בניו-יורק ובלוס-אנג'לס. אלן, שמופיע בשלטים כשהוא לבוש כיהודי חרדי, דורש פיצויים בסך 10 מיליון דולר.

"אמריקן אפרל" מצידה מבקשת לזמן לדוכן העדים את אשתו לשעבר של אלן, מיה פארו - שדווח לאחרונה על שביתת הרעב למען אפריקה שיזמה, ואת אשתו בהווה, סון ייפרבין, בתם המאומצת לשעבר של פארו ואלן טרם גירושיהם בגין פרשיית האהבים של האב המאמץ ובתו.

רשימת העדים שהגיש מותג הביגוד כוללת גם את אחותו של אלן ואת מייסד מגזין הפורנו הרך Hustler, לארי פלינט. אלן דרש כי "אמריקל אפרל" לא תורשה לזמן עדים או להגיש עדויות הקשורות לחיו הפרטיים, וכי מטרת זימונה של פארו הוא פתיחת מסע הכפשות.

החברה הנתבעת עומדת על זכותה לזמן עדות אלה בטענה כי לאחר שהתגלה הרומן המפורסם עם הבת המאומצת בשנות ה-90, ירד שוויה של דמותו כמותג, ולכן סכום הפיצויים שהוא מבקש מוגזם בעליל.

עורכי דינו של אלן השוו את התביעה בגין הצגת מרשם כחרדי ללא רשות לזו שהגיש קרי גרנט נגד מגזין ש"הדביק" את ראשו על גוף של ילד. המשפט יחל ב-18 במאי.