אי.בי.אי מורידים את ההמלצה לטבע ל"נייטרלי": טבע נמצאת כרגע בשלב התדלוק - ייקח זמן עד שנראה תוצאות

אי.בי.אי: המניה נסחרת בפער קטן ממחיר היעד שעומד על 51 דולר למניה ; "על המשקיעים לקחת בחשבון את דפנסיביות הסקטור, טיב הניהול ואסטרטגיית הצמיחה המוכחת של החברה לאורך זמן"

בית ההשקעות אי.בי.אי פירסם סקירה מעודכנת על מניית טבע ובה הוא מוריד את המלצתו ל"נייטרלי" מ"קנייה". את מחיר היעד למניה הותירו בבית ההשקעות על 51 דולר למניה, מחיר נשקף למניה פרמיה של 16.3% על מחירה בנאסד"ק.

בבית השקעות ציינו כי תוצאות החברה ברבעון הנוכחי הציגו את התוצאות המשולבות ביחד עם חברת באר שנרכשה על ידי טבע ומתחילים לראות את פירות המיזוג יחד עם העלויות הנלוות לתהליך המיזוג וליצירת הסינרגיה המצופה.

בבית ההשקעות אמרו כי תזרים המזומנים של החברה הסתכם ב-733 מיליון דולר לעומת 746 מיליון ברבעון המקביל כשלמרות הירידה הוא נתון ומרשים שמציג את חסינות החברה בפני המיתון.

באי.בי.אי ציינו כי הם מעריכים כי מנועי הצמיחה של טבע הם חזקים ומשמעותיים ומעריכים כי החברה נמצאת כרגע בשלב התדלוק, קרי ייקח זמן עד שנראה תוצאות ובהינתן הפער הקטן יחסית בין מחיר היעד למחיר המניה בשוק הם כאמור מורידים את הממלצה ל"נייטרלי".

בבית ההשקעות ציינו כי על המשקיעים לקחת בחשבון את דפנסיביות הסקטור, טיב הניהול ואסטרטגיית הצמיחה המוכחת של החברה לאורך זמן בקבלת החלטות הקשעה לטווח ארוך.

קרדיט סוויס: "מכירות הקופקסון ישפיעו על ביצועי החברה בעתיד הקרוב"

בחטיבת המחקר של הבנק שוויצרי, קרדיט סוויס, חזרו אתמול על מחיר יעד של 54 דולר למניה וחזרו על המלצת "תשואת יתר" למניה. בחטיבת המחקר של הבנק ציינו כי התרומה של תרופת הקופקסון ברבעון האחרון עמדה על 620 מיליון דולר ונראה כי בעתיד הקרוב, מכירות התרופה ישפיעו מהותית על תוצאותיה של טבע.

UBS: "לטבע יש הרבה אפשרויות לצמוח בהמשך שנת 2009"

בחטיבת המחקר של UBS חזרו על המלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 52 דולר למניה. בחטיבת המחקר של הבנק ציינו כי לטבע יש הזדמנויות רבות במהלך שנת 2009 להשיק מוצרים חדשים אשר יגדילו את מכירות החברה.