מנכ"ל המשביר לצרכן: "נוביל מהלך שימשוך את רשתות האופנה למבצעי סוף עונה"

לדברי אסף בן-דב, הרשת תשקיע 4 מיליון שקל במהלך השיווקי "מסיבת ההפתעות" ; "המהלך אינו תוצאה של ירידה במכירות אלא להיפך; אנחנו מסתכלים על המצב ורוצים להיות מובילים, לא מובלים"

עונת הקיץ עוד לא החלה, ובמשביר לצרכן החליטו לפתוח אותה במבצעי מכירות אגרסיביים. החל מסוף השבוע הנוכחי ולמשך שבוע תציע הרשת הנחה של 30% באופנה, כאשר לחברי המועדון תוצע הנחה של 20% נוספים.

בנוסף תערוך המשביר מבצעי מכירה מיוחדים של המותגים וומן סיקרט וספרינגפילד, שאותם מייבאת החברה מספרד. כמו כן, תוחל שורת הנחות במחלקות נוספות כמו עולם הבית, קוסמטיקה ועוד. כלל ההנחות הן במסגרת "מסיבת ההפתעות" שהרשת עורכת פעמיים בשנה לחברי המועדון קלאב 365.

הרשת תשקיע במהלך 4 מיליון שקל: 3 מיליון יושקעו בפרסום, ומיליון שקל נוספים יושקעו בדיוור אישי ל-450 אלף חברי לקוחות המועדון.

"אני מאמין כי המהלך השיווקי הזה יעיר את השוק וימשוך את כל רשתות האופנה למבצעי סוף עונה. אנחנו מסתכלים על המצב ורוצים להיות מובילים, לא מובלים. מטרה נוספת אסטרטגית היא חיזוק מועדון הלקוחות", אומר מנכ"ל המשביר לצרכן, אסף בן-דב.

לדבריו, "המהלך אינו תוצאה של ירידה במכירות אלא להיפך. אנחנו רואים את המגמה, מבינים את הקשיים ורוצים להיות בחלק שמוביל לצמיחה ולא לקיטון במכירות".

הרשת שמה לה ליעד מכירות של 40 מיליון שקל בתוך שבוע, יעד הגבוה ב-40% מהפדיון השבועי הממוצע של הרשת.