גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • מנתוני הפניקס גמא עולה כי השבוע נרשמה עלייה בכל הענפים, למעט המחשבים והסלולר
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל • נתוני הפניקס גמא מצביעים על ירידה בענפי האופנה, ההנעלה ומוצרי החשמל
מבצעי סוף עונה שוטפים את הקניונים כבר מחודש יוני, למרות שהקיץ רק התחיל • המבצעים האגרסיביים מתבטאים גם בסעיף הביגוד וההנעלה במדד המחירים לצרכן, שירד ב־6% מתחילת השנה • גורמים בענף מסבירים את התופעה ביוקר המחיה ובירידת מחירי התובלה והייצור בחו"ל: "עונה מהתחרותיות שהיו בשוק"
החל מהשבוע, כל קולקציית הקיץ של רשת האופנה תימכר במחיר של עד 70 שקל • ההחלטה להקדים את מבצעי סוף השנה באה על רקע גל ההתייקרויות בישראל • מנכ"ל תמנון, ברוך ריינר: "אנחנו רוצים להראות שגם במציאות כזו משוגעת, יש שחקנים בענף שיכולים גם אחרת"
קסטרו מציעה פריטים ב־33 שקל, ברנואר יש 70% הנחה, ובהוניגמן מוכרים ארבעה ב־100 - רשתות האופנה הגדולות הגיעו לחורף עם רמות מלאים שזינקו בעשרות אחוזים ביחס לשנה הקודמת, ונאלצו לשנות אסטרטגיה • מניות החברות הגדולות מאבדות גובה, ובראשן קסטרו, שנחתכה תוך שבוע ביותר מ־20%
למרות החוק הברור, ל"גלובס" הגיעו תלונות על מדיניות "אי-החזרה במבצעי סוף עונה" ■ מבדיקה שנערכה עולה כי רוב הרשתות מודעות למדיניות ומקיימות אותה, אך לא כולן ■ מדריכים בתחום
תקנות החזרת מוצרים בכל הנוגע לפריטי אופנה קובעות כי כל עוד לא לבשתם את הבגד ולא הסרתם את התווית - אתם רשאים להחזירו לחנות בטווח של שני ימי עסקים ולקבל בעבורו החזר כספי (בניכוי דמי ביטול של עד 5%) - גם אם מדובר במכירת סוף עונה
מי שהמתין בסבלנות ולא ריענן את מלתחת הקיץ בתחילת העונה, ימצא בימים אלה מבצעים בכל רשתות האופנה ■ בשלב זה אפשר למצוא לא מעט פריטים משתלמים, במיוחד ברשתות שלא מתנות את המבצע ברכישת כמה פריטים
השבועות הקרובים הם הזדמנות מצוינת להתענג על העור הנצחי, בגירסת האוונגרד ובמחירי סוף עונה
חודשים יולי-אוגוסט הם שעתם היפה של מכירות סוף העונה, אך השנה בצל המצב הקונים מסתערים פחות ■ האם המשבר הביטחוני מעמיק את ההנחות?
החורף החמים הותיר את החנויות תקועות עם מלאי גדול של מעילים, תנורים ושלל מוצרי חימום ■ רגע לפני שמפנים אותם מהמדפים, כדאי להצטייד לשנה הבאה
התקופה האחרונה מנקזת לתוכה שלל מבצעים מכל כיוון: מסוף עונה ועד סוף שנה ■ ההנחות מוצעות בענפים השונים - ממוצרי חשמל, דרך ריהוט ופריטי עיצוב לבית ועד אופנה ■ וגם: האם בקרוב מכירת סוף העונה תוסדר בחוק?
בקרב מעצבי האופנה אפשר למצוא בימים אלה את שיא ההוזלות על פריטים מקולקציית הקיץ, כך שאפשר להתפנק על פריטים מוצלחים ב50%-70% הנחה
הכניסה לתחום המכירות המקוונות, האפליקציה העדכנית והפעילות בניו-מדיה - מזניקות את קסטרו אל ראש הסרגל הדיגיטלי של רשתות האופנה ■ רנואר מפתיעה ואילו דווקא השחקניות המרכזיות, פוקס וגולף, נותרו מאחור
השלטים ברשתות האופנה כבר מבשרים על סיילים, אך בדיקת "גלובס" מגלה כי ברובן ההנחות עדיין נמוכות, חלקיות או מחייבות רכישה של יותר מפריט אחד
מגבלות וסייגים שמטילות הרשתות על מימוש תווי קנייה מרגיזים את הצרכנים ■ "גלובס" בדק איפה ניתן לממש בימים אלה את תווי השי שקיבלתם בחג האחרון
אופנהאינפלציה ישראלהנחותהפניקס גמאכרטיסי אשראימבצעיםקניותקסטרורשתות אופנהתמנון