ה"קלטת הלוהטת" של שוק ההון - גיא ויסמן מתוודה בבכי בפני יאיר המבורגר על המעילה בהראל: "נשארתי חסר כל - מבחור עשיר התרסקתי לחלוטין"

כך נחשף בחדשות ערוץ 2 ; ויסמן: "פעלתי בתיקים של לקוחות שלא היו קשורים אליי, שלא ידעו בכלל מה עשיתי בחשבונות שלהם" ; אמר כי שקל לשים קץ לחייו: "אני לא בן אדם שיכול ללכת לכלא, אני פשוט לא מסוגל"

בחדשות ערוץ 2 חשפו הערב לראשונה קלטת בה נראה גיא ויסמן, מי שמואשם במעילה בהיקף של 123 מיליון שקל.

ויסמן, מי שהיה המשנה למנכ"ל בית ההשקעות הראל, נראה מתוודה בקלטת בפני מי שהיה הבוס שלו, יו"ר ובעל השליטה בקבוצת הראל השקעות, יאיר המבורגר, על מעילת המיליונים.

הקלטת צולמה לפני כשנתיים וחצי ביקש ויסמן פגישה דחופה עם המבורגר, ובה השתתף גם עו"ד אורי סלונים. השיחה שהפכה לווידוי של ויסמן הוקלטה בחשאי על ידי משרד החקירות ויצמן יער, ופרטיה נשמרו חשאיים עד הערב.

ויסמן שפרץ בבכי אמר במהלך הפגישה אמר ליאיר המבורגר: " "אני פשוט מתבייש בעצמי". "זו הייתה הצטברות, זה היה כדור שלג שלא הצלחתי לעצור, לא יכולתי להרשות לעצמי להפסיק את זה ועכשיו כבר אין לי מה לעשות - אין לי אפשרות לתקן את הטעות ולהשיב את ההפסדים".

והוסיף: "פעלתי בתיקים של לקוחות שלא היו קשורים אליי שלא ידעו בכלל מה עשיתי בחשבונות שלהם, שלא מודעים בכלל למה שעשיתי, הגעתי עכשיו למצב שאין לי מה לעשות כבר, אני לא יכול לתקן את ההפסדים, מחקתי את כל הכספים, התרסקתי לחלוטין".

במהלך השיחה תיאר ויסמן איך חשב לשים קץ לחייו וכבר נפרד מבני משפחתו. אך הבין כי יגרום להם עוול וויתר על הרעיון. "מחקתי את כל הכסף של המשפחה. נשארתי חסר כל. מבחור עשיר התרסקתי לחלוטין".

לדברי ויסמן הוא נקלע לסיטואציה וציפה לנס, קיווה שאפשר יהיה לכסות את הגרעונות. במהלך הפגישה הוא אף טען בפניי המבורגר שלמרות הסכום הדימיוני, הוא יוכל לכסות את ההפסד. "אני לא בן אדם שיכול ללכת לכלא", התחנן. "פשוט לא מסוגל".

המבורגר אף שאל אותו: "למה כשאמרתי לך אלף פעמים בוא נפסיק - למה לא לקחת טרמפ על זה?".

לצפייה בכתבה במלואה גילשו אל: חדשות 2 ב - MAKO / לחדשות 2 ב - 'רשת'