כביש 6: ניתן יהיה לצפות בפירוט הנסיעות בכביש באתר האינטרנט של החברה

השירות החדש מאפשר ללקוחות הקבועים והמזדמנים של החברה לבדוק את סטאטוס נסיעותיהם בכביש, כולל פירוט הנסיעות על-פי החשבונית שהופקה עבורם

מעבר לנוחות שבנסיעה בכביש 6, הצטברו במשך השנים בו הוא פועל תלונות רבות נגד שיטת גביית התשלומים בגין הנסיעות בכביש.

אחת הבעיות בהן נתקלו הנוסעים היא סכומי הקנסות הגבוהים אותם נדרשו לשלם בגין אי תשלום החשבון במועד. בוועדת הערר שמפעילה חברת חוצה ישראל (הרגולטור של כביש 6) נידונו עד כה מאות תביעות של נהגים שטענו שנאלצו לשלם קנסות למרות שטענתם לא קיבלו את החשבוניות (הנשלחות בדואר רגיל.)

טענה נוספת שהועלתה לא אחת נגע לעובדה שהחשבוניות לא כללו את פירוט תאריכי הנסיעות וקטעי הדרך. תשובתה של החברה במקרים אלה הייתה כי נתונים אלה אינם נמסרים תחת חוק הגנת הפרטיות.

אלא שלא עוד. במסגרת שדרוג השירות ניתן יהיה לצפות בפירוט הנסיעות בכביש באתר האינטרנט של החברה (www.kvish6.co.il), ולקבל את החשבונית ישירות לכתובת הדואר האלקטרוני.

השירות החדש מאפשר ללקוחות הקבועים והמזדמנים של החברה לבדוק את סטאטוס נסיעותיהם בכביש, כולל פירוט הנסיעות על פי החשבונית שהופקה עבורם. ללקוחות המנויים ניתנת גם האפשרות לקבל את החשבוניות החודשיות ישירות לדוא"ל.

עוד נמסר מהחברה כי מדובר בשלב ראשון בשדרוג השירות ללקוחות הכביש, וכי בקרוב ניתן יהיה גם לשלם את חשבוניות הנסיעה באמצעות אתר האינטרנט של החברה ולבצע פעולות נוספות בצורה נוחה ומהירה בכל זמן שנוח ללקוח.