חלקה של אלקטרה נדל"ן בקומפלקס בנייני SAP ו-NICE ברעננה הוצא מהמו"מ עם אמות

המשא ומתן יימשך רק לגבי שניים מתוך שלושה נכסים מניבים - מתחם קומברס אלווריון ברמת החי"ל ובית ורינט בהרצליה פיתוח

לאחר שבפברואר הודיעה כי חתמה על הסכם למכירת שלושה נכסים מניבים, לאמות השקעות הודיעה היום אלקטרה נדל"ן כי המשא ומתן יימשך רק לגבי שני נכסים מתוך השלושה - מתחם קומברס אלווריון ברמת החי"ל ובית ורינט בהרצליה פיתוח. קומפלקס בנייני SAP ו-NICE ברעננה הוצא מהמשא ומתן.

כאמור, לפני שלושה חודשים חתמה אמות השקעות , שבשליטת נתן חץ, על הסכם רכישה של שלושה נכסים רכשה מאלקטרה נדל"ן, שבשליטת גרשון זלקינד. הנכסים עליהם דובר ממוקמים בתל אביב, הרצליה פיתוח ורעננה צפון. שווי הזכויות הנרכשות נאמד ב-288 מיליון שקל והתמורה צפויה לעמוד על כ-168 מיליון שקל.

החברות חתמו אז על הסכם עקרונות לגבי רכישת מלוא הזכויות של אלקטרה בשלושה מתחמי משרדים ברמת גימור גבוהה. הנכס הראשון עליו דובר הוא מתחם קומברס אלווריון שברחוב הברזל ברמת החי"ל שבתל אביב, בו סיכמה אמות לרכוש את אחזקותיה של אלקטרה (50%) בחברת זיויאל השקעות בע"מ המחזיקה חלק מהזכויות הנכס.

המתחם כולל קומפלקס משרדים בן שבע קומות וקומת גג מעל שלוש קומות מרתף. המתחם כולל גם מלון עסקים בהקמה שמושכר לרשת המלונות פתאל ברמת מעטפת. המתחם מושכר במלואו לקומברס, אלווריון ורשת בתי הקפה ארקפה.

בנכס השני, בית ורינט ברחוב משכית שבהרצליה פיתוח, סיכמה אמות לרכוש את אחזקותיה של אלקטרה (50%) מחברת רוני-דו השקעות בע"מ שבבעלותה חלק מהזכויות הנכס. בבית ורינט הושלם לפני כחמש שנים והוא מתנשא לגובה של שש קומות וכולל 16.5 אלף מ"ר וכן מרתף הכולל 760 מקומות חנייה ושטחי מסחר בהיקף של כ-950 מ"ר. המשרדים מושכרים לחברת ורינט.

הנכס השלישי, שהוצא כעת מהמשא ומתן, הוא אחזקותיה של אלקטרה נדל"ן (50%) מקומפלקס בנייני SAP ו-NICE שברחוב זרחין באזור התעשייה רעננה צפון. המתחם כולל 19 אלף מ"ר משרדים, 665 חניות וכאלף מ"ר מחסנים. השטחים מושכרים במלואם בין היתר ל-SAP, NICE ואמבלייז.

הצדדים הסכימו להאריך את תקופת בדיקת הנאותות עד ה-15 ביוני מתוך כוונה לחתום על חוזי מכר מפורטים עד למועד זה.