ראובני-פרידן פורש מההתמודדות במכרז הפרסום של מכבי שירותי בריאות

בראובני מעדיפים להתמודד במכרז הפרסום של שירותי בריאות כללית, שחלק מתקציבה מטופל במשרדו ■ גם מקאן-אריקסון לא צפוי להתמודד על תקציב הפרסום של מכבי, אם כי טרם התקבלה שם החלטה סופית על כך

ראובני-פרידן לא יתמודדו על תקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות - כך נודע ל"גלובס". משרד הפרסום הודיע על כך לקופת-החולים, שפנתה בשבועות האחרונים לשבעת משרדי הפרסום הגדולים בהצעה להשתתף במכרז על התקציב.

נראה כי גם משרד הפרסום מקאן-אריקסון לא צפוי להתמודד על התקציב, אם כי טרם התקבלה החלטה סופית על כך במשרד.

ראובני פרידן ומקאן-אריקסון הם חלק ממערך הפרסום של שירותי בריאות כללית, שגם תקציב הפרסום שלה נמצא בימים אלה במכרז. עוד מתמודדים על התקציב בשלב זה משרדי הפרסום זרמון-גולדמן ובאומן-בר-ריבנאי. באומן הוא משרד הפרסום שטיפל בשנים האחרונות בתקציב מכבי.

שתי הקופות יצאו למכרז כמעט בו-זמנית. הראשונה היתה שירותי בריאות כללית, שפנתה לעשרת המשרדים הגדולים והזמינה אותם להשתתף במכרז. עם זאת, 4 המשרדים המועמדים הם גם היחידים שהגישו הצעות.

משרדי פרסום אחרים אינם יכולים לטפל בתקציב כיוון שהם מנוגדי אינטרסים: יהושע TBWA, גלר-נסיס ואדלר-חומסקי בחרו להתמודד על תקציב מכבי. שלמור-אבנון-עמיחי, שנטו בתחילה להתמודד על תקציב שירותי בריאות כללית, בחרו בסופו של דבר שלא לעשות זאת, וייתכן כי אף יימנעו מלהתמודד על תקציב מכבי.