נציגי ההון סיכון הישראלי יפתחו היום את המסחר בבבורסה בניו-יורק

זאת, לרגל הכנס השנתי של האיגוד הישראלי של משקיעי ההון סיכון (IVA) ■ ראש מחלקת הנפקות בבורסה בניו-יורק: "ישראל מייצרת מדי שנה חברות צמיחה מסעירות ואנו מאמינים כי בורסת ניו יורק-יורונקסט היא השותפה הטבעית לחברות אלה בבואן לגייס הון מארה"ב או מאירופה"

לכבוד הכנס השנתי של האיגוד הישראלי של משקיעי ההון סיכון (IVA), שנפתח היום (ג'), ייערך בבורסת ניו-יורק טקס פתיחת מסחר עם אנשי הון סיכון, ממשל והיי-טק ישראליים. זאת, בהשתתפות זכי רקיב, מנכ"ל Novafora, רוברט גנייסר, שותף מנהל בקרן ההון סיכון ורטקס ושירלי סטריפלר, כלכלני ראשית במשלחת משרד האוצר לניו-יורק. במקביל לטקס בניו-יורק, ישתתפו בכנס IVA בישראל בכירי בורסת ניו-יורק יורונקסט, בהם רונלד קנט, ראש מחלקת ההנפקות.

"ה-IVA שם לו למטרה לחזק ולקדם את תעשיית ההיי-טק הישראלית, דרך בניית קשרים ושותפויות עם משקיעים, חברות ושותפים עסקיים ברחבי העולם. שיתוף הפעולה עם בורסת ניו-יורק, מפעילת בורסת יורונקסט, יכול להוות גשר חשוב עבור חברות ישראליות הבשלות להנפקה גדולה בחו"ל", אומרת ד"ר ארנה ברי, יו"ר IVA. "במיוחד בעת זו, בה שוק ההנפקות בקיפאון, אנו רואים בהגעתם של בכירי בורסת ניו-יורק לארץ הבעת אמון חשובה בהיי-טק המקומי", הדגישה ברי.

"בורסת ניו-יורק יורונקסט גאה לארח את המשלחת של איגוד קרנות ההון סיכון הישראלי בטקס פתיחת המסחר", אמר קנט, "מדינת ישראל מייצרת מדי שנה חברות צמיחה מסעירות ומרתקות ואנו מאמינים כי בורסת ניו-יורק יורונקסט היא השותפה הטבעית לחברות אלה בבואן לגייס הון מארה"ב או מאירופה, באמצעות זירות המסחר שלנו".

האיגוד הישראלי של משקיעי ההון סיכון (IVA) הוקם בשנת 1996 והוא משמש כנציגם של קרנות ההון סיכון הישראליות ושל תעשיית הפרייבט אקוויטי. ב-IVA חברים מעל 150 קרנות הון סיכון ישראליות, חברות השקעות, חברות אחזקות, בנקי השקעות, ספקי שירות, פירמות ראיית חשבון ופירמות עורכי דין.