אחרי השקה מוקדמת של הדגמים האמריקניים בניו-יורק, השיקה היום סובארו ביפן את הדגם המקומי של הסובארו B4, שרלוונטי גם לייצוא לאירופה. הרכב הושק בתצורת סדאן, סטיישן וסטיישן מוגבהת (אאוטבק) כאשר כל הדגמים ארוכים, רחבים וגבוהים משמעותית מהדגם היוצא.
אורכו של דגם הסדאן 4.73 סנטימטרים, רוחבו 1.78 סנטימטרים וגובהו 1.5 סנטימטרים. הוא ניצב על בסיס גלגלים, שהוארך ל-2.75 מטר. התוצאה היא אחד מתאי הנוסעים המרווחים בקבוצה.
סובארו ויתרה על מנוע ה-2 ליטרים והמנוע העיקרי לייצוא יהיה מנוע 2.5 ליטר בהספק של 170 כ"ס. המנוע הבסיסי מוגדר ביפן "ירוק" ומתאפיין ברמת פליטה נמוכה, שמזכה אותו בבונוס מס. מעליו יוצעו מנוע 2.5 ליטר טורבו בהספק 285 כ"ס ומנוע 3.6 ליטר בהספק 260 כ"ס.
את תיבת ההילוכים האוטומטית תחליף תיבה רציפה (CVT), שפותחה בשיתוף עם טויוטה ומציעה 5 או 6 מהירויות מקובעות. הדגמים הבכירים יצוידו במנגנון אלקטרוני עם שלושה מצבים לשליטה בהעברת הכוח באמצעות ההנעה הכפולה. ה-B4 החדשה צפויה לנחות בארץ לקראת סוף המחצית השנייה של השנה הבאה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.