אינטרדן חתמה על הסדר עם בנק דיסקונט למתן הלוואה להתקנת מערכות סולאריות בריבית פריים+1.5% ל-10 שנים

בנק דיסקונט באילת מדווח על עשרות פניות של תושבים באילת ובסביבה, שביקשו להתקין מערכות סולאריות על בתים ועסקים בשווי של עד מליון שקל למערכת

חברת אינטרדן, המתמחה באנרגיה סולארית, חתמה על הסדר עם בנק דיסקונט, במסגרתו יוענקו הלוואות מיוחדות להתקנת מערכות סולאריות בריבית פריים+1.5% לתקופה של 10 שנים.

ההלוואה נועדה להקל על תהליך מימון התקנת המערכת הסולארית במגזר הפרטי ובמגזר העסקי.

בעקבות החתימה על ההסדר, דיווחה הנהלת בנק דיסקונט באילת על עשרות פניות של תושבים באילת ובסביבה, שביקשו להתקין מערכות סולאריות על בתים ועסקים בשווי של עד מליון שקל למערכת. הסדר המימון יאפשר אישור הלוואות במסלול מהיר, אשר יאיץ את מהירות האישור והביצוע של הפרויקטים.

לדברי רון נזר, מנכ"ל אינטרדן, "ההירתמות בנק דיסקונט לעידוד התקנות של מערכות סולאריות תתרום משמעותית לעלייה בנפח ההתקנות הסולאריות בארץ. אין ספק, שהצטרפות הבנק מעידה על האמון שהוא נותן בטכנולוגיה הסולארית, והיא מקלה משמעותית על הלקוחות לגייס את המימון הדרוש להתקנה. המערכת הסולארית מייצרת את הכסף לתשלום ההלוואה, כך שהלקוח זוכה בנכס מניב עם השקעה מינימאלית".

אינטרדן עוסקת בפיתוח והתקנה של מערכות אנרגיה מתחדשות. מוצריה כוללים מערכות חשמל ניידות לעבודות בשטח, תאים סולאריים, טורבינות רוח, ממירי מתח, תאורה סולארית, מטענים ומערכות גיבוי לרשת החשמל.