מנכ"ל שטראוס לשעבר, קובי לוי, רוכש את השליטה ברשת טבע קסטל

הצדדים חתמו היום על מזכר הבנות לפיו ירכוש לוי 55% מהרשת לפי שווי של כ-25 מיליון שקל ■ לאחר הרכישה ימשיך כפיר נחום, הבעלים הנוכחי, להחזיק ב-45% מהמניות ברשת ויהיה שותף פעיל לכל דבר

איש העסקים ומנכ"ל שטראוס לשעבר, קובי לוי, רוכש את השליטה (55%) ברשת טבע קסטל מידי כפיר נחום. ל"גלובס" נודע כי הצדדים חתמו היום (ה') על מזכר הבנות, כאשר בדיקת הנאותות של החברה תיערך לאחר החתימה. לאחר הרכישה ימשיך נחום להחזיק ב-45% מהמניות ברשת ויהיה שותף פעיל לכל דבר ועניין.

בחודשים האחרונים היתה הרשת נתונה בקשיים תזרימים, ולכן ביקש נחום לבצע עסקה בלוח זמנים קצר. ההערכות בשוק הן כי העסקה בוצעה לפי שווי של כ-25 מיליון שקל.

נחום, בן 34, הקים את רשת טבע קסטל לפני כעשור. הרשת עוסקת בממכר מזון אורגני ותוספי מזון לספורטאים.

הרשת, שהיתה חלוצה בתחום, מונה היום 13 סניפים - 12 מהם במיקומים מרכזיים בתל-אביב וסניף אחד בהרצליה-פיתוח. בין היתר, לרשת סניפים בגן-העיר וכן ברחובות דיזינגוף, ארלוזרוב ואבן-גבירול.

לוי אמור להזרים בקרוב הון לחברה שיאפשר את המשך התרחבותה. בכוונת הרשת לפתוח בחודשים הקרובים 3 סניפים נוספים בתל-אביב ובהוד-השרון. לרשת יש גם מותג פרטי הנמכר ברשת והכולל מגוון של 70 מוצרים עם תוכניות להרחיב את פעילות המותג הפרטי.

קובי לוי, בן 47, עשה את עיקר דרכו בקבוצת שטראוס. בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל שטראוס ישראל טרם המיזוג עם עלית. לאחר מכן שימש כמנכ"ל חברת רב-בריח וכמנהל חטיבת הטעמים של חברת פרוטרום הציבורית, העוסקת בשיווק חומרי גלם ותמציות טעם לתעשיית המזון.

בראשית השנה הקים לוי חברת השקעות פרטית בשם "עלמה די". לפני כשבוע חתמה החברה על מזכר הבנות לרכישת חברה בתחום שירותי אחזקה למטבח המוסדי.