טאואר וג'אז מגדילות הייצור של טיונר שישמש את חברת LG בטלוויזיות בעלות מסך שטוח

LG, המחזיקה בנתח של כ-12 מיליארד דולר בשוק הטלוויזיות העולמי, תשתמש בטיונר בטלוויזיות LCD ופלזמה ■ המבנה של הטיונר יביא להורדה בעלויות התכנון, וגודלו המזערי של השבב יאפשר ל-LG לספק עיצובי טלוויזיה דקים יותר

חברת טאואר סמיקונדקטורס , העוסקת בפיתוח וייצור מוליכים למחצה לתעשיית האלקטרוניקה, והחברה הבת ג'אז הודיעו היום על הגדלת הייצור של טיונר ה-XC5000 של חברת Xceive, ספק מוביל לטיונרים למחשבים ביתיים, טלוויזיות ומוצרים דיגיטליים לשימוש ביתי, אשר נבחר לאחרונה על-ידי חברת LG לשימוש בטלוויזיות בעלות מסך שטוח המיוצרות על-ידה.

ייצור הטיונר מתבצע בטכנולוגיית ה-0.18 מיקרון בתהליך ה-SiGe BiCMOS של ג'אז עבור הדור הבא של הטיונרים, אשר יאפשר השגת מזעור חסר-תקדים של גודל השבב וביצועים מצוינים במוצר בו נדרשות גם יכולות אנלוגיות וגם דיגיטליות.

חברת LG, המחזיקה בנתח של כ-12 מיליארד דולר בשוק הטלוויזיות העולמי, תשתמש בטיונר של Xceive עבור טלוויזיות LCD ופלזמה בגדלים שבין 22 ל-60 אינץ'. המבנה של הטיונר יביא להורדה משמעותית בעלויות התכנון במגוון מוצרים, וגודלו המזערי של השבב יאפשר לחברת LG לספק עיצובי טלוויזיה דקים יותר.

צ'אק פוקס, סמנכ"ל בכיר של מכירות עולמיות, בטאואר, אמר היום כי "אנו מאוד שבעי-רצון מהתוצאות של שיתוף הפעולה עם חברת Xceive, אשר הביא ליצירת טיונר יחיד מסוגו, תוך שימוש בטכנולוגיה שלנו המתאימה בצורה אידיאלית לביצועים הגבוהים של המוצרים".

ג'ין-לואיס בורייס, מנכ"ל Xcieve, אמר: "אנו מרוצים מאוד מהביצועים של הטכנולוגיה, כפי שניתן לראות בטלוויזיות LG בעלות המסך השטוח, אשר התאפשרו בזכות הביצועים של תהליך הייצור של ג'אז. בנוסף, יכולות התכנון המתקדמות עזרו לנו להשיג זמן הגעה לשוק מהיר תוך שילוב רמות ביצוע גבוהות במוצר שלנו".