לא רק בטלוויזיה: פרסומות ייעודיות לאינטרנט שודרו בגמר "הישרדות" בנענע10

גולשי נענע10 צפו בפרסומות בשידור חי בזמן ההפסקות בשידור בטלוויזיה ■ מדובר במהלך ראשון מסוגו בישראל שבו משובצות פרסומות ייעודיות בשידורי האינטרנט

הפרסום באינטרנט עולה מדרגה? אתמול (שבת) שובצו באתר נענע10 פרסומות ייעודיות שנרכשו על-ידי משרדי הפרסום עבור הפסקות הפרסומות בשידורי ערוץ 10 באינטרנט - כך נודע ל"גלובס". זאת במסגרת לוח השידורים המיוחד, שהחל בשעה 17:30 ונמשך עד חצות, עם תום גמר "הישרדות איי הפנינה".

בהתאם לכך, גולשי נענע10 צפו בפרסומות בשידור חי - בעוד שעד כה, כאשר תוכנית הטלוויזיה יצאה למקבץ פרסומות, הגולשים צפו בפרומואים בלבד ולא בפרסומות חיות.

מדובר במהלך ראשון מסוגו בישראל, שבו משובצות פרסומות ייעודיות בשידורי האינטרנט. מקבץ הפרסומות באינטרנט לא היה זהה לזה שבטלוויזיה.

לדברי בועז שובל, סמנכ"ל השיווק והמסחר בנענע10, "נראה שכיום יותר ויותר מפרסמים מאמינים בסינרגיה שבשילוב בין הפלטפורמות המשולבות המשדרות. העובדה שהמפרסמים בחרו לשבץ פרסומות לא רק בתכני ה-VOD, אלא גם בשידורים חיים, מעידה על הבעת האמון שלהם באינטרנט בכלל, ובנענע10 בפרט".

לדברי שובל, "עבורנו ישנה חשיבות רבה במתן אופציות פרסומיות מגוונות, שלא קיימות באתרים אחרים".

בין המפרסמים שכבר חנכו את השיטה החדשה אתמול, ניתן למצוא את שטראוס, AXE, קוקה-קולה זירו, סיאט ובזק בינלאומי, שרכשה את "ברייק הזהב" גם בטלוויזיה וגם באינטרנט, במסגרת עסקת חבילה משולבת.