שובל כיהן בתפקיד במשך שנה ■ בין הצדדים סוכם כי בתקופה הקרובה הוא יסייע לחברה במספר נושאים
שובל, ששימש עד לאחרונה כסמנכ"ל השיווק והמסחר של נענע10, יהיה אחראי על רכש המדיה באינטרנט בחברת מדיה קום
המיזם המשותף נועד למקסם את כוח הקנייה של שתי החברות באינטרנט ■ כרגע מחכים הצדדים לתום הבדיקה של הממונה על ההגבלים על שוק רכש המדיה בישראל
בתפקידו הקודם שימש שובל כסמנכ"ל השיווק והמסחר של ynet במשך כ-5 שנים ■ בשלב זה לא מתכננים בהנהלת נענע10 לאייש את המשרה, ושובל ימשיך לסייע בתקופה הקרובה לאתר במספר נושאים מסחריים
השיטה החדשה תחליף את המודל לפיו מוכרים פרסום על-פי מיקום באתר, זמן הקמפיין באוויר ורוטציה ■ את המהלך מובילים האתרים נענע10 ו-ynet, שהודיעו על מעבר לשיטה החדשה
גולשי נענע10 צפו בפרסומות בשידור חי בזמן ההפסקות בשידור בטלוויזיה ■ מדובר במהלך ראשון מסוגו בישראל שבו משובצות פרסומות ייעודיות בשידורי האינטרנט
בנענע10 מתקשים להתרומם מההשקה מחדש של האתר: הגולשים זועמים והטראפיק ירד בועז שובל, סמנכ"ל השיווק של האתר, מסביר מדוע המהלך היה נכון, אילו תיקונים נמצאים בדרך, ולמה העיצוב החדש שווה מיליון שקל