חברת הסלולר הגדולה בישראל, סלקום , דיווחה הבוקר (ג') על תוצאות הרבעון הראשון של 2009. בשורה העליונה רשמה החברה ירידה של 2.1% בהכנסות, שהסתכמו ב-1.561 מיליארד שקל. הירידה נובעת מירידה של 20.7% בהכנסות ממכר ציוד קצה.
בהכנסה משירותים רשמה החברה עלייה של 1.1% בהכנסות לרבעון הראשון, שהסתכמו ב-1.373 מיליארד שקל. ההכנסות מתוכן ושירותי ערך מוסף (כולל SMS) גדלו ב-36.5% ועלו ל-14.7% מסך ההכנסות משירותים.
בשורה התחתונה רשמה החברה זינוק של 27.5% ברווח הנקי, שהסתכם ב-348 מיליון שקל. החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד של 3.36 שקל למניה.
ה-EBITDA (רווח תפעולי לפני פחת והפחתות, ש.ב.) עלה ב-3% והסתכם ב-611 מיליון שקל. הרווח התפעולי גדל ב-4.2% והסתכם ב-442 מיליון שקל.
החברה גייסה ברבעון הנוכחי 21 אלף מנויים והגדילה בכך את מספר הלקוחות שלה ל-3.208 מיליון לקוחות. בתחום הדור השלישי, גייסה החברה 102 אלף לקוחות והגדילה את מצבת הלקוחות שלה בדור השלישי ל-833 אלף לקוחות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.