"ממהר הביתה": צעיר שנסע במהירות של 196 קמ"ש נעצר על ידי המשטרה; רשיונו נלקח בו במקום

מכמונת המהירות של שוטרי התנועה הארצית זעקה היום ■ השוטרים ראו את המספר 196 מופיע על גבי המכשיר והורו לרכב הדוהר לעצור מייד בצידי הכביש ומבירור קצר התברר כי מדובר בצעיר בן 18 תושב ראשון לציון ■ רשיונו נפסל במקום והוא בקרוב יעמוד לדין

חדשות 2 ב - MAKO / לחדשות 2 ב - 'רשת'

צעיר בן 18 תושב ראשון לציון נתפס הבוקר על ידי שוטרי משטרת התנועה הארצית נוהג בכביש 431 החדש במהירות 196 קמ"ש, כמעט 100 קמ"ש יותר מהמהירות המותרת. התירוץ שלו למהירות הגבוהה היה מעניין למדי: "מיהרתי הביתה", אמר לשוטרים. במשטרה מסרו הבוקר כי רישיונו נפסל במקום, וכי הוא צפוי לעמוד לדין בקרוב.

שרשרת הדיווחים על מעצרם של נהגים הדוהרים בכבישי ישראל לא פוסקת, חרף התאונות הקשות שאירעו בשבוע שעבר. אמש נעצר תושב נתניה בן 28, כשטס במהירות 186 קמ"ש בכביש 45 בסמוך לבן שמן. "זהו רכב שכור ורציתי לראות לאיזה מהירות הוא מסוגל להגיע", הסביר הנהג לשוטרים. רישיונו נפסל במקום, וגם הוא צפוי לקבל בקרוב הזמנה לדין.

בשבוע החולף אירעו שתי תאונות קשות, בהן היו מעורבים צעירים. צעיר בן 17.5, נהג חדש פגע בילד בן ארבע בנתניה, שעה שזה חצה את הכביש במעבר חצייה. הצעיר הוסיף חטא על פשע כשנמלט מהמקום, מותיר את הילד פצוע על הכביש. נהגים אחרים שהיו עדים לתאונה פתחו במרדף אחר הנהג, שעצר את הרכב ליד חוף הים ונמלט ברגל.

שוטרי הסיור של משטרת נתניה בסריקות באזור ואיתרו לבסוף את הנהג הפוגע, אשר קיבל אך לא מזמן את רישיון הנהיגה שלו. הנער הסביר שנבהל מהפגיעה ולכן נמלט מזירת התאונה. בנוסף ציין הצעיר שהמכונית שבה נהג שייכת להוריו והיא נלקחה מהם ללא רשות.