רונן אלעד: אני מסיר אחריות כלכלית וניהולית מהפועל פתח-תקווה

בעלי מועדון הכדורגל הודיע כי מעתה הקבוצה תפעל אך ורק לפי הכמות הכספים אותם תצליח לגייס העמותה ■ ניהול הפועל פ"ת יעבור מעתה לידיו של המנכ"ל אפי צפריר

הבעלים של הפועל פ"ת רונן אלעד כינס היום (ג') מסיבת עיתונאים ובה הודיע כי הוא "מסיר אחריות כלכלית וניהולית מהקבוצה". האחריות לניהול הקבוצה תעבור מעתה לידיו של אפי צפריר, מנכ"ל המועדון.

"החל מהיום הפועל פ"ת תפעל תחת העמותה מכספים שהעמותה תשיג", הסביר אלעד, "במילים אחרות, המועדון יפעל מכסף שיש ולא מכסף שמי שעמד בראש המועדון הביא מהבית. מי שינהל את כל המהלכים יהיה אפי צפריר, שעשה את עבודתו נאמנה בשנתיים האחרונות, בליווי צמוד של העמותה. מען הגילוי הנאות, אגלה לכם שגם אני חבר בה ואמשיך להיות חבר בה. אפי ימשיך לנהל ולהוביל את המועדון בצורה הטובה ביותר.

"ברמה האישית אני מסיים פרק של ניהול כדורגל", סיכם הבעלים היוצא, "אני יכול להגיד שהוא לא היה קל, אבל יחד עם זאת הוא היה מלא בחווית של הצלחות, כישלונות, ואמירות כאלה ואחרות. בסך הכל, אני יכול לסכם את 4 השנים האלה כזכות שניתנה לי לנהל את הפועל פ"ת. ראיתי את מדינה ישראל לאורכה ולרוחבה, אני לא בטוח כמה אנשים זוכים לראות את זה. במועדון הזה נחשפתי להמון סיפורים של שחקנים שקשה להם וזה מכניס אותך לפרופורציות".